Cum să faci peste 1.200 de dolari pe Instagram. Sfaturi pentru Insta Reels
Dacă nu știai, Instagram este gata să te plătească pentru videoclipurile tale, așa că ar fi bine să profiți. Astăzi, îți prezentăm câteva trucuri, ca să te poți bucura la maxim de beneficiile pe care internetul le aduce.
Instagram Reels este o alternativă a companiei Meta de a concura împotriva dominației pe care TikTok o are în această sferă a internetului. Încercând să capteze cât mai mulți utilizatori, Instagram investește serios în plata utilizatorilor ce sunt dispuși să-și folosească creativitatea pe platformă.
De exemplu, poți să primești aproximativ 1,200 de dolari pentru fiecare milion de vizualizări pe care le face videoclipul tău amuzant, asta dacă reușești să strângi acest număr de vizualizări.
Așadar, urmărește aceste sfaturi, ca să te asiguri că pui mâna pe acei 1,200 de dolari americani, doar ca să postezi pe internet.
Urmărește și: Rămânem fără Facebook și Instagram? Câte zile te mai poți bucura de aplicații
Sfaturi ca să ajungi viral pe Instagram
Alege o temă
E foarte important să alegi o temă a videoclipurilor tale. Obișnuiește-ți audiența cu un anumit tip de conținut și rămâi pe nișa respectivă. Dacă dorești să filmezi rețete, lumea o să se aboneze pentru ele, iar respectivii nu vor fi foarte încântați să vadă cum se schimbă tema de la o săptămână la alta.
Postează, postează, postează, dar cu cap!
Alege o perioadă la care să postezi. De cele mai multe ori, e recomandat să postezi de cel puțin 2 ori pe zi. În funcție de videoclipurile tale, poți să recurgi și la un singur videoclip pe zi, dar care să fie destul de important și pentru fanii tăi.
Like, share și follow
E foarte important să-ți îndemni fanii să te urmărească, să-ți aprecieze videoclipul și să-l distribuie. Dacă sunt destule cifre în spatele videoclipului tău, algoritmul va începe să recomande videoclipul tău și altor persoane.
Ora e foarte importantă
Încearcă să vezi la ce oră strângi cele mai multe vizualizări. Postează la ora 1 sau la ora 7 seara. În funcție de preferințele tale și de publicul tău. Dacă ai un public matur, încearcă ora 7 seara, când lumea ajunge acasă de la lucru.
De altfel, poți încerca și ora 12:00, când lumea are nevoie să se uite la ceva în timp ce-și ia prânzul.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!