Unde au plecat toți utilizatorii Netflix. Cine a profitat din această pierdere
Ieri, Netflix anunța vești proaste pentru companie, în care a prezentat că a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru al acestui an, așteptându-se să piardă peste 2.000.000 de abonați până la finalul acestui an.
Pe ideea „o față plânge, iar alta râde”, HBO Max și HBO au adunat peste 3 milioane de abonați în același trimestru în care Netflix a pierdut 200.000, pentru prima dată în ultimii ani.
Serviciul de streaming a raportat, pentru ultima dată, câștiguri sub fosta companie-părinte AT&T, deoarece urmează să devină parte a noului conglomerat media a companiei Warner Bros. Discovery .
Citește și Motivul pentru care 2 milioane de oameni renunță la Netflix
Câți utilizatori noi a înregistrat HBO Max
Cea mai mare parte a noilor abonați la HBO/HBO Max au fost în SUA (1,8 milioane), iar serviciile numără acum 48,6 milioane de abonați la nivelul Statelor Unite, iar alți 76,8 milioane la nivel mondial.
Aceasta reprezintă o creștere cu 12,8 milioane față de anul trecut, ceea ce arată o creștere solidă a numărului de utilizatori ce activează pe platformă. De asemenea, se adaugă și persoanele care au dorit să opteze pentru varianta de cablu, de la providerul de televiziune, modalitate mult mai apreciată, de exemplu, în România.
Cu toate acestea, a fost încă un obstacol pentru compania AT&T. Veniturile din partea Warner Media au scăzut cu 32,7% față de anul trecut, până la 1,3 miliarde de dolari, datorită investițiilor în HBO Max și extinderea serviciului în mod rapid.
Acesta este, în esență, motivul pentru care AT&T a decis să cedeze Warner Media și să se concentreze strict asupra activității sale de telecomunicații de bază. Cu alte cuvinte, compania și-a anunțat cel mai mare câștig în modificările de rețele de telefonie din mai mult de un deceniu.
Vezi și Review HBO Max. Merită să-ți faci abonament la acest serviciu de streaming?
Excluzând Warner Media și alte afaceri cesionate, veniturile AT&T au fost de 29,7 miliarde de dolari, în creștere cu 2,5% față de același trimestru al anului trecut.
Cu Warner Media și Discovery cesionate, AT&T intenționează să investească numeralul în implementarea de rețele 5G și fibră optică, care are încă 169 de miliarde de dolari în datorii, în ciuda acordului de 43 de miliarde de dolari pentru a vinde WarnerMedia.
„AT&T a intrat într-o nouă eră”, a precizat CEO John, Stankey într-o declarație pregătită în timpul apelului pentru veniturile companiei.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro