YouTube Shorts, la un pas să detroneze TikTok. Câte vizualizări a strâns platforma

29 ianuarie 2022 10:05   Tehnologie

YouTube Shorts, platforma competitoare directă a TikTok, a înregistrat peste 5 trilioane de vizualizări de la debutul platformei. 

YouTube Shorts este o platformă de entertainment, similară TikTok, ce este integrată în platforma celor de la Google, YouTube. În urma actualizărilor făcute de aceștia, fiecare videoclip sub 15 secunde va fi integrat în zona de Shorts.

YouTube Shorts, un competitor direct al TikTok

Conform statisticilor publicate de către CEO-ul YouTube, Susan Wojcicki, platforma a atins pragul de 5 trilioane de vizualizări de la începutul platformei, de la sfârșitul anului 2020, arată cNet

De asemenea, în cadrul statisticilor publicate de YouTube, platforma se luptă cu legile de reglementare a conținutului adoptate de către administrația de la Washington. Printre acestea, se numără și fondul de 100 de milioane de dolari cu care platforma își plătește creatorii de conținut, prin intermediul YouTube’s Shorts Fund. Această mișcare are rolul de a încerca să atragă creatorii de conținut de pe TikTok pe YouTube, iar cu aceștia, și publicul lor. De asemenea, YouTube a subliniat că 40% din fondul alocat se duce către creatorii de conținut fără un număr impresionant de abonați, aceștia nefiind eligibili pentru programul de monetizare adoptat de către platforma mamă, YouTube, unde venitul vine din partea reclamelor.

YouTube, probleme cu reglementările din Statele Unite

YouTube este cea mai mare platformă de entertainment din lume, înregistrând recordul de 2 miliarde de utilizatori în fiecare lună. Chiar și așa, autoritățile de la Washington au adoptat mai multe măsuri pentru a asupri puterea monopolistă a companiilor tech din Silicon Valley. Sănătatea mentală a utilizatorilor a fost principalul subiect de discuție al autorităților de la Washington, iar noile măsuri au în vedere reglementarea mult mai drastică a conținutului ce-și face loc pe platformă.

„Vom continua să luăm legătura cu oficialii guvernamentali ai Statelor Unite, pentru a discuta problemele care sunt o prioritate pentru telespectatorii, creatorii și artiștii de pe platforma noastră. Este important ca factorii decisivi să aibă în vedere modul în care deciziile lor ar putea avea impact asupra economiei creatorilor”, a transmis Susan Wojcicki.

Mai multe