YouTube Vanced a fost închis. Decizia de ultim moment al Google
YouTube Vanced a fost întrerupt de Google, potrivit celui mai recent raport. Această aplicație care are capacitatea de blocare a reclamelor este una dintre cele mai utilizate aplicații pe care alți utilizatori le folosesc, în special de cei care nu doresc să opteze pentru YouTube Premium.
Pe lângă funcția încorporată de a ascunde reclamele, această populară aplicație indie poate permite redarea în fundal, comutarea difuzării, utilizarea modului HDR, opțiunea de utilizare picture-in-picture și multe altele.
Ce s-a îmtâmplat cu YouTube Vanced?
Deoarece funcția ce afișează numărul de dislike-uri a fost eliminată pe YouTube, mulți utilizatori doresc să protesteze pentru a o aduce înapoi. Deși acest lucru nu s-a întâmplat de data aceasta, YouTube Vanced a a readus posibilitatea de a vedea numărul de dislike-uri.
Această aplicație a fost un instrument util pentru creatorii de conținut, în special pentru cei care doresc să evite reclamele plictisitoare de pe YouTube.
YouTube Vanced a fost o alternativă bună și gratuită, care nu numai că oferă o modalitate de a bloca reclamele, ci îi ajută și pe utilizatori să economisească o taxă lunară de 11,99 dolari pentru un abonament Premium.
În afară de asta, echipa a redenumit YouTube Vanced în Vanced doar pentru că s-ar putea confrunta cu unele probleme juridice. Având în vedere caracteristicile sale bogate pe care oamenii le-ar putea folosi gratuit, este de înțeles de ce mulți preferă să opteze pentru asta.
În plus, această aplicație oferă controale pentru luminozitate/volum prin glisare și chiar și o temă neagră AMOLED. Pentru instalarea aplicației, utilizatorii trebuia să acceseze un link și să descarce un .APK.
În acest moment, se pare că Google își propune să aducă mai multe persoane în cadrul abonamentului său Premium care oferă aceleași opțiuni precum Vanced. În România, YouTube Premium are un preț de aproximativ 25 de lei, iar studenții pot beneficia de o reducere substanțială, dacă au o legitimație avizată de Ministerul Educației.
Cei ce nu doresc să folosească versiunea Premium, se pot întoarce la modalitatea de utilizare fără abonament, în care reclamele sunt disponibile la aproape fiecare videoclip.
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!