#Exclusiv Click!

Denis Radu te învață cum să fii un influencer de succes. Pe ce principii se ghidează în contentul pe care îl oferă și ce spune despre câștiguri: „Nu există o stabilitate”

12 noiembrie 2024 2:00   Vedete românești
Ultima actualizare:

Click! a stat de vorbă cu Denis Radu și a aflat pe ce principii se ghidează atunci când vine vorba de „meseria” de influencer. Acesta ne-a mărturisit ce tip de content face, dar și despre greșelile pe care le poți face în mediul online. Punctăm și faptul că Denis face parte din echipa On Heels Pr.

Click!: Denis, te invit să facem astăzi un TO DO pentru cei care-și doresc să devină influencer, mai ales că tu ai o viziune complexă despre acest fenomen, pentru că înainte să fii influencer ai fost PR. Pentru început te întreb ce înseamnă să fii influencer și ce presupune cu adevărat această nouă profesie care a devenit atât de căutată?

Poți să faci un TOP 5 al celor mai importante calități pe care este recomandat să le ai ca să ai succes în online?

Cum arată o zi din viața profesională a unui influencer?

Nu mă consider influencer, ci mai degrabă IMPACTER, pentru că a fi influencer presupune mult mai multe decât ceea ce postez eu în mediul online.

Eu sunt mai degrabă un STORYTELLER, și arăt comunității mele și nu numai branduri noi, restaurante, vacanțe, etc., totul foarte transparent, cred eu, needitat și la subiect.

Pentru a fi influencer și țin a menționa că reali sunt foarte puțini, presupune o investiție în aparatură și o muncă constantă în crearea de conținut de calitate, fără prea multe compromisuri și să poți transmite real ceva către urmăritorii tăi.

Din păcate, și acest job s-a diluat foarte mult și prea puțini mai fac content de calitate, de interes și educativ totodată.

Cum se aleg temele de content? La ce trebuie să se gândească un producător de conținut?

Contează foarte mult zona care îți place și în care te regăsești, ca mai apoi să te dedici la a crea conținut fain din perspectiva ta unică, astfel aducând valoare la ceea ce vrei să transmiți și să postezi.

Trebuie să se gândească la cel pe care vrea să îl impacteze, ce își doresc urmăritorii lui și ce tip de materiale le-ar plăcea să vadă, astfel încât să rămână constanți pe pagina ta și să te recomande mai departe, iar cel mai important să devină clienții celor promovați de către tine.

Care sunt, pe de altă parte, top 5 greșeli pe care le poate face un creator de conținut?

E un job în care eu cred că trebuie să rămâi constant, perseverent, să te ții updateat continuu și să fii sincer.

Care este DE CE-ul tău ca și influencer?

De ce-ul meu în general este despre a împărtăși și cu alții ceea ce mi se pare cool pentru mine, ce am mai descoperit nou, și încerc să rămân cât mai autentic, fără prea multe bariere și filtre.

Content profi sau content cu telefonul mobil? De ce (în funcție de alegere)?

În 60% din cazuri poți folosi telefonul, contează mult mai mult felul cum editezi video-urile, de exemplu, dar dacă totuși vrei un conținut aparte, este necesară o investiție destul de serioasă în aparatura necesară.

Nu este chiar accesibil și la îndemâna oricui. Alegi în funcție de ce ai nevoie sau ce îți cer clienții. Dar, ține și de unicitatea ta să poți face ceva de calitate și cu resurse destul de limitate.

De ce ai ales să te concentrezi mai mult pe această zonă, lăsând cumva deoparte partea de PR?

Doar pare că am lăsat PR-ul. Eu nu am răbdarea necesară să stau nici să fiu filmat/pozat, nici să filmez și, fiind atehnic, în niciun caz să editez.

Cochetez puțin cu partea de IMPACTER, dar jobul meu care îmi place este acela de Specialist Marketing și organizare/implementare evenimente.

Crezi că aceasta este o meserie care te poate „scoate la pensie”?

Nu, nu cred asta. La cum merg lucrurile pe repede înainte, cu siguranță o să vină altceva care să ia locul la mai tot ce ni se pare acum wow.

Și dacă raportez la mine, clar nu asta mă va scoate la pensie, în cazul în care ajung acolo.

Ce spune Denis despre banii încasați din mediul online

Din păcate, atunci când lucrezi în domeniul serviciilor, nu există o stabilitate financiară, iar veniturile fluctuează de la o lună la alta. Astfel, într-o lună poți câștiga 2.000 €, iar în alte luni 5.000 € sau chiar 10.000 €.

Mai multe