Cei 3 piloni SEO fără de care strategia ta de marketing nu este completă
Care sunt cei 3 piloni ai serviciilor SEO?
În România, foarte puțini antreprenori sunt familiarizați cu SEO și cu beneficiile pe care le pot obține folosindu-se de acest instrument. În cele mai multe cazuri, motivul pentru care proprietarii de afaceri neglijează această parte este pentru că nu au înțeles încă ce presupune SEO și de ce este el important.
Cu siguranță ai auzit că SEO te poate ajuta să aduci trafic organic pe website-ul afacerii tale. Dar mai ales dacă ești la început, suntem convinși că nu ești neapărat sigur de aspectele pe care ar trebui să te focusezi mai mult. Te invităm să descoperi în acest articol o serie de informații utile despre cei 3 piloni SEO fără de care strategia ta de marketing online nu va putea fi completă.
Ce este SEO?
SEO (Search Engine Optimization) reprezintă o strategie de marketing online care înglobează toate măsurile implementare pe și pentru un website, cu scopul îmbunătățirii poziției acestuia pe motoarele de căutare, pentru anumite cuvinte-cheie.
Așadar, scopul acestei strategii este să îți ajute site-ul să joace după regulile motoarelor de căutare și să îți aducă, implicit, trafic organic și de calitate. Este important să reții că nu putem vorbi de marketing online complet fără aceste servicii SEO.
Totodată, nu uita că rezultatele aduse de servicii SEO, se vor vedea în timp. Așadar, nu te aștepta să vezi creșteri imediate de la o zi la alta. Înarmează-te cu răbdare, cu consecvență și asigură-te că respecți cei 3 piloni SEO amintiți mai jos.
Cei 3 piloni SEO
Deși regulile SEO sunt într-o continuă schimbare (motiv pentru care îți va fi extrem de folos să colaborezi cu specialiști în servicii SEO), principiile de bază nu se schimbă. Iată care sunt cele 3 componente ale acestei strategii pe care trebuie să le cunoști:
● Optimizarea tehnică a website-ului - Acesta este primul aspect de care va trebui să te ocupi. Website-ul tău trebuie să fie bine optimizat în această direcție.
● Optimizarea On-Page - Reprezintă procesul prin care te asiguri că tot conținutul de pe website este relevant pentru domeniul tău și oferă o experiență plăcută utilizatorului. Acest pas include și folosirea unor cuvinte-cheie relevante pentru afacerea ta.
● Optimizarea Off-Page - Această etapă are scopul de a contribui la îmbunătățirea poziției site-ului pe motoarele de căutare. Acest pas ajută la construirea reputației website-ului prin folosirea așa-numitelor link-uri externe.
Nu uita, însă, că SEO este un maraton. Chiar și după ce reușești să implementezi strategia ta, munca nu se termină acolo. Însă acest lucru nu este motiv de îngrijorare, căci cu ajutorul unor specialiști în servicii SEO, vei avea parte de sprijinul de care ai nevoie în călătoria pe care urmează să o începi.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!