Cum să devii un manager mai bun. 3 lucruri de care să ții cont
În momentul în care vrei să devii un manager bun, este bine să investești în tine, să fii la curent cu cele mai noi trenduri, să fii constant mai bun.
Poate că vrei de mult timp o poziție de management și nu știi cum să faci să o obții sau poate că deja ești un manager și vrei să investești în dezvoltarea ta. Oricare ar fi situația, este bine să ții cont de câteva sfaturi simple și să investești în tine și în aptitudinile și competențele tale. Iată câteva sfaturi de care să ții cont:
1. Investește în comunicare
Comunicarea este o abilitate-cheie, orice rol ai avea. De multe ori, avem un stil pasiv de comunicare, oricare ar fi rolul pe care l-am avea, și atunci este bine să investim în noi și
în modul nostru de comunicare. Când luăm în considerare definiția abilităților de comunicare, este important să ne amintim că comunicarea are loc în multe moduri și contexte diferite. De la scris și vorbit până la limbajul corpului, folosim diverse abilități pentru a transmite și obține informații. Pentru un stil mai bun de comunicare, te poți inspira din răspunsurile acestea.
2. Fii un lider, mai mult decât un manager
Cu toate că managementul este o abilitate ce implică multă cunoaștere a proceselor, a pașilor de lucru, implică project management și abilități de gestionare a timpului și a pașilor pe care îi avem de făcut zi de zi, a fi un bun manager implică și să fii un bun lider. Investește în abilitățile tale de leadership constant și încearcă să fii mai bun și să îi inspiri pe ceilalți prin ceea ce faci în fiecare zi. A investi mai mult în abilitățile de leadership este important.
3. Motivează-ți echipa
Împărtășește cu echipa ta care sunt obiectivele de business și unde vreți să ajungeți, ca grup, pe termen lung. Încurajează colaborarea cu echipa ta, încurajează comunicarea deschisă și un bun management al pașilor de lucru. Fii un bun lider și încearcă să-i încurajezi să comunice deschis și bine. Setează obiective clare de lucru și gestionează bine timpul de lucru al echipei tale. Fii un comunicator deschis și nu folosi micromanagementul. Motivația angajaților este un pas bun pentru a face ceea ce ai de făcut. Fii un bun manager și investește în motivarea echipei tale.
Foto: master1305 - www.freepik.com