Brăţara este element central în cel mai mare experiment social televizat: „Insula de 1 milion”, difuzat la Kanal D

După „Exatlon”, „Survivor” sau „Bravo, ai stil!”, Kanal D și-a propus să dea lovitura cu „Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social din istoria televiziunii. Super show-ul, ce va fi difuzat la Kanal D (în original: „Million Dollar Island”), va face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.

 Kanal D va rescrie modalitatea de a face reality-show cu un nou format inspiraţional, în care inteligenţa socială devine cel mai valoros aliat al concurenţilor. 

 „Insula de 1 milion” este cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi în curând publicului său, și care reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă.  

Super show-ul de la Kanal D (în original: „Million Dollar Island”) va face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.

50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite vor intra într-o competiţie individuală acerbă, pentru cea mai mare miză pusă în joc vreodată de o televiziune din România, 1.000.000 de lei.  

„Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.

50 de concurenţi şi 50 de brăţări ce valorează împreună 1.000.000 de lei

La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. 

Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.

Brăţara este astfel element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. 

Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori „averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie „moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs.  

Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs.

Numarul brăţărilor de pe mână este aşadar direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi. 

Kanal D a demarat castingul! 

Kanal D a dat deja startul castingului pentru acest format de anvergură, dedicat tuturor celor care vor să îşi îndeplinească un vis, chiar la începutul anului. 

Mii de doritori s-au înscris deja pentru a participa la ceea ce se anunță a fi mai intensă competiţie – „Insula de 1 milion”.

Kanal D a achiziţionat „Million Dollar Island”, un format revoluţionar, care a rescris modalitatea de a face reality show şi poartă semnătura Talpa Studios şi a fondatorului său, John de Mol, în parteneriat creativ cu Monday Media.  John de Mol este celebru în întreaga lume pentru formate precum „Big Brother”, „The Voice”, „Deal or No Deal”.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Neagu jpg
image
image
image
image
image
image
netflix pixabay jpg
image png
netflix pixabay jpg
carmen tanase colaj instagram jpg
posturi tv digi facebook sipixabay jpg
banner asia express png
cosmin seleși batem palma 4 jpg
vinovati de iubire instagram jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net