Disney+ vine cu o nouă formă de abonament, mai ieftină, dar cu o mare problemă

Într-o premieră pentru principalul serviciu de streaming video dedicat consumatorilor de Disney, Disney+ își va extinde ofertele pentru utilizatori prin introducerea unui abonament susținut de reclame în plus față de opțiunea fără reclame , începând în SUA la sfârșitul anului 2022.

Serialul Kenobi, Star Wars - disponibil pe Disney Plus
Serialul Kenobi, Star Wars - disponibil pe Disney Plus

Așa cum ne-am obișnuit mereu, utilizarea unui serviciu de streaming video implică vizionarea unui film sau serial fără reclame, complet diferit de experiența pe care o avem în timpul unui film difuzat la televizor, de un post de televiziune. 

Streaming video cu reclame?

Totuși, asta s-ar putea schimba total prin apariția unui astfel de abonament. În funcție de succesul pe care îl are, și celelalte companii vor prea această formă de marketing.

„Extinderea accesului la Disney+ la un public mai larg la un preț mai mic este un câștig pentru toată lumea - consumatori, agenți de publicitate și povestitorii noștri”, a declarat Kareem Daniel, președinte, Disney Media and Entertainment Distribution. „Mai mulți consumatori vor putea accesa conținutul nostru uimitor. Agenții de publicitate vor putea ajunge la un public mai larg, iar povestitorii noștri vor putea împărtăși munca lor incredibilă cu mai mulți fani și familii.”

Disney este lider pe piață cu experiențe publicitare de calitate și premium. Acesta găzduiește cele mai importante servicii de streaming susținute de reclame din industrie, inclusiv Hulu, un pionier și lider printre toate serviciile cu abonament video la cerere cu suport publicitar, și ESPN+, care continuă să deschidă calea pentru programarea sportivă directă către consumatori, dar și pentru evenimente live. Acest tip de inovație, condus de publicitate relevantă din punct de vedere contextual pentru telespectatori, se va extinde în curând și la Disney+.

„De la lansare, agenții de publicitate au cerut oportunitatea de a face parte din Disney+ și nu doar pentru că există o cerere tot mai mare pentru mai mult inventar de streaming”, a declarat Rita Ferro, președinte, Advertising, Disney Media and Entertainment Distribution. „Disney+ cu publicitate va oferi marketerilor cel mai premium mediu în streaming cu cele mai îndrăgite mărci ale noastre, Disney, Pixar, Star Wars, Marvel și National Geographic. Abia aștept să împărtășesc mai multe agenților de publicitate de la Upfront.”, potrivit Business Wire

Oferta susținută de reclame este văzută ca o piatră de bază în calea Companiei către atingerea obiectivului pe termen lung de 230-260 de milioane de abonați Disney+ până în anul fiscal 2024.

Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Meghan Markle  sursa   GettyImages jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
silviu prigoana jpg
image jpeg
dsasd jpg
Theo Rose jpg
banner theo rose png
image png
netflix pixabay jpg
neurochirurgul vlad ciurea jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net