Ce vor face cu marele premiu câştigătorii sezonului 4 al "Mireasa"

Câştigătorii celui de-al patrulea sezon "Mireasa" de la Antena 1 ştiu deja ce vor să facă cu banii. După o luptă acerbă între cuplurile finaliste, Ela şi Petrică au plecat acasă cu premiul de 40.000 de euro, care îl va ajuta să îşi înceapă viaţa de familie. 

Ela şi Petrică au fost aleşi câştigătorii sezonul 4 al "Mireasa" foto: Antena 1
Ela şi Petrică au fost aleşi câştigătorii sezonul 4 al "Mireasa" foto: Antena 1

Aşteptarea s-a încheiat: emisiunea "Mireasa" şi-a desemnat duminică (19 decembrie) câştigătorii. Ela şi Petrică au fost cuplul preferat de telespectatori şi au primit premiul de 40.000 de euro 

Cei doi au reuşit să facă faţă cu brio tuturor problemelor întâmpinate de-a lungul celui de-al patrulea sezon, iar în prezent au o relaţie sudată. Fanii show-ului matrimonial de la Antena 1 au fost convinşi de Ele şi Petrică şi au decis că cei doi indrăgostiţi merită să părăsească emisiunea "Mireasa" cu marele premiu.

Ce vor să facă Ela şi Petrică cu cei 40.000 de euro

Ela şi Petrică au declarat că deja au planuri cu cei 40.000 de euro: vor să îşi cumpere o casă, un vis al oricărei noi familii. 

Locul secund în competiţia de la Antena 1 a fost ocupat de cuplul Raluca şi Ion, în vreme ce pe locul al treilea s-au clasat Ana şi Alex. Maria şi Marius, care formează al patrulea cuplu finalist, nu s-au căsătorit în cadrul emisiunii: cei doi au mărturisit că nu au dorit să facă acest lucru sub presiunea competiţiei.

Un nou sezon "Mireasa", la începutul lui 2022

Simona Gherghe foto: Antena 1
Simona Gherghe foto: Antena 1

Gazda emisiunii, Simona Gherghe a anunţat, în cadrul finalei, că cel mai nou sezon al show-ului "Mireasa" va putea fi urmărit la începutul anului viitor, pe Antena 1.

Reality show-ul matrimonial a fost lider de audienţă la nivelul întregii ţări, cu 5.5 puncte de rating şi 15.2% cota de piaţă. Finala celui de-al patrulea sezon a atins aproape 3 milioane de telespectatori unici la nivel naţional. De altfel, cel mai nou sezon Mireasa s-a impus ca lider de audienţă la nivelul tuturor grupelor de vârstă, cu un procent de 53% pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 68% pe publicul din mediul urban şi de respectiv 56% la nivelul întregii ţări.  

Parteneri

image
image
image
image
image
image
cub dorian popa png
drame de vazut pe netflix jpg
cub mihai mitoseru png
netflix pixabay png
unnamed 11 jpg
banner smiley png
cub anda adam png
buscu 1 1536x1152 jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net