Pro TV, lovitură pentru Antena 1. Șefii de la Antenă sunt disperați și nu știu ce să mai facă
Încă de la prima ediție a noului sezon „MasterChef”, se pare că show-ul culinar le-a furat inima telespectatorilor români. A fost cea mai vizionată emisiune și nu doar premiera a fost lider de audiență, cât și următoarele două ediții. Marți, 17 septembrie, la nivel național, peste 1.1 milioane de telespectatori au prins gustul competiției, iar la ora 21.01, aproape 1.5 milioane de români erau cu ochii pe show-ul culinar.
„MasterChef România”, show-ul culinar de la Pro TV, a fost marți, 17 septembrie, lider absolut de audiență. Cei trei chefi Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, jurizând noile preparate, cei mai buni concurenți trecând în runda următoare, se pare că i-a cucerit din nou pe români.
„MasterChef”, lider absolut de audiență
La nivel național, în rândul telespectatorilor din categoriile ESOMAR ABCD, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, celebra emisiune a înregistrat, în intervalul orar 20.28 – 23.31, 7.3 puncte de rating şi 25.1% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe locul secund a avut 4.9 puncte de rating şi 17% share.
La nivel național, programul a fost urmărit de peste 1.1 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă, la ora 21.01, aproape 1.5 milioane de români erau cu ochii pe „MasterChef”.
De altfel, emisiunea a fost lider de audiență și luni, 16 septembrie. „În intervalul orar 20:27 – 23:35, PRO TV a înregistrat 7 puncte de rating şi 22,6% cotă de piaţă pe segmentul de public naţional, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul secund a obţinut 5,6 puncte de rating şi 18,2% share”, anunţa Pro TV.
Prin urmare, chefii s-au întors, la fel şi Pro TV, în poziţia de lider cu „MasterChef”. După încercări nereuşite cu alte echipe de chefi, revenirea lui Florin Dumitrescu, Sorin Bontea cât şi a lui Cătălin Scărlătescu a repus „MasterChef” în poziţia de lider de audienţă.
Deși înainte de începerea noului sezon al show-ului culinar emisiunea care a fost lider de audiență a fost „Asia Express”, se pare că nu mai înregistrează cifrele la care se așteptau producătorii.