Consumul excesiv de sare nu produce hipertensiune

Consumul excesiv de sare nu produce hipertensiune

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Cercetătorii polonezi şi cei belgieni au efectuat cercetarea pe 3.681 de voluntari tineri, fără probleme cardiace, cărora le-a fost testat nivelul de sodiu din urină. Rezultatele au indicat faptul că nivelul scăzut de sodiu poate fi asociat cu creşterea riscului de atac de cord, în timp ce un nivel mai ridicat de sodiu nu poate fi asociat cu hipertensiunea sau cu complicaţiile aferente. ,,Rezultatele noastre nu susţin actualele recomandări ale medicilor. Considerăm că pacientul trebuie informat în legătură cu riscurile consumului mai mare sau mai scăzut de sare, iar aceasta să decidă ce alimente sunt benefice pentru el”, a precizat autoarea studiului Katarzyna Stolarz-Skrzypek, medic cardiolog la Universitatea Medicală Jagiellonian din Cracovia, Polonia.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image