Dieta hipocalorică îmbunătăţeşte funcţia cardiacă la diabetici

Dieta hipocalorică îmbunătăţeşte funcţia cardiacă la diabetici

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Regimul sărac în calorii aduce numeroase beneficii în cazul persoanelor supraponderale diagnosticate cu diabet zaharat de tip 2, atrage atenţia o cercetare recentă realizată de oamenii de ştiinţă de la Universitatea Leiden din Olanda.

După 16 săptămâni de regim hipocaloric, participanţii la studiu diagnosticaţi cu diabet 2, supraponderali, nu numai că pierduseră kilogramele în exces, ci au prezentat şi o îmbunătăţire a funcţiei cardiace.

Oamenii de ştiinţă au monitorizat 15 persoane obeze, diagnosticate cu diabet de tip 2, care timp de patru luni au ţinut un regim ce presupunea consumul unor alimente cu 500 de calorii zilnic.

Înainte şi după acest sudiu, voluntarilor li s-a măsurat indicele de masă corporală (IMC) şi li s-a evaluat funcţia cardiacă prin imagistica prin rezonanţă magnetică. În medie, grăsimea pericardică s-a micşorat de la 39 la 31 ml., iar indicele de masă corporală a scăzut de la 35,3 la 27,5.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image