Apa te poate ţine departe de hiperglicemie

Apa te poate ţine departe de hiperglicemie

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

La experiment au participat 3.615 de bărbaţi şi femei, care la începutul studiului aveau glicemia la valori normale. La final, s-a constatat că cei care băuseră mai mult de 34 de pahare cu apă pe săptămână au fost mai feriţi cu 21% de riscul de a dezvolta hiperglicemie în următorii nouă ani, spre deosebire de ceilalţi, care au consumat mai puţin de şaisprezece pahare cu apă. Cu toate acestea, James R Gavin III, medic la „Emory University School of Medicine“ din Atlanta, a spus că mai trebuie făcute cercetări în privinţa legăturii dintre consumul de apă şi prevenirea hiperglicemiei. Însă „dacă nu bei suficientă de multă apă te poţi confrunta cu aceleaşi simptome pe care le au oamenii care consumă alimente bogate în colesterol“, a precizat Gavin III. „Persoanele care au o dietă bogată în grăsimi sunt mai predispuse la a dezvolta diabet de tip II“, a mai adăugat omul de ştiinţă.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image