Vinul roşu în exces favorizează cancerul mamar

Vinul roşu în exces favorizează cancerul mamar

Ultima actualizare:
1 2 jpg jpeg

Chiar dacă este consumat cu moderaţie, vinul roşu şi chiar şi cel alb cresc riscul de a suferi de cancer la sân. Femeile care beau un pahar cu vin în fiecare zi îşi măresc riscul de a suferi din cauza acestei afecţiuni cu 5%.

De asemenea, cercetătorii susţin faptul că riscul de a dezvolta cancer la sân creşte odată cu cantitatea de vin consumată. Aşadar, consumul a două pahari mari de vin (aproximativ 175 ml) pe zi creşte riscul de cancer la sân cu 30%, în timp ce femeile care beau trei sau mai multe pahare pe zi au un risc cu 50% mai mare de a suferi din cauza acestui tip de cancer.

Cercetătorii de la Universitatea Heidelberg din Germania le sfătuiesc pe femeile care sunt predispuse genetic la cancer de sân să evite consumul de alcool sau să-l consume doar ocazional, întrucât nu există o limită maximă a etanolului care ar putea fi luată în considerare când vine vorba de această afecţiune.



Parteneri

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
mihaela bilic despre paine jpg
creier unsplash jpg
rutina de dus jpg
cum scapi de sughit jpeg
miros jpg
hepatita c 486755824 jpeg
grasime abdomen shutterstock jpeg
primul ajutor în caz de insolaţie jpeg
image
image