Noua modă în tenis: dulciuri personalizate
Linia de lenjerie intimă personalizată, maşinile brenduite sau bijuteriile creaţie personală nu mai sunt la modă în lumea tenisului. Campionii sportului alb se întrec în acest moment în promovarea şi producerea unor sortimente de dulciuri de cea mai bună calitate.
Ultimul care a dat în mintea şi gusturile copiilor este chiar numărul unu mondial, elveţianul Roger Federer. Tenismanul în vârstă de 31 de ani se află de câteva zile în Statele Unite ale Americii, unde mâine va începe US Open-ul, dar până atunci şi-a făcut timp şi pentru o campanie publicitară.
Federer a devenit imaginea trufelor Lindor, nişte bomboane de ciocolată delicioase produse de celebra compania elveţiană Lindt.
În materialele promoţionale dezvăluite chiar de către sportiv pe contul său de Facebook, Federer apare în faţa unui munte de bomboane, iar mesajul care însoţeşte imaginea este clar: „Sunt suficiente bomboane de ciocolată pentru a satisface un eleveţian?".
Pentru această campanie, numărul 1 mondial a filmat şi un clip video care face deja furori pe youtube şi în care două stewardese focoase, o blondă şi o brunetă, îi fură lui Federer geanta plină de bomboane, iar acesta se ceartă cu fetele pentru a o recupera.
Şarapova a creat bomboanele Sugarpova
Aventura lui Federer în lumea dulciurilor are loc la doar câteva zile după ce o altă campioană, Maria Şarapova, şi-a deschis propria companie de bomboane. Rusoaica în vârstă de 25 de ani a pus dulciurilor un nume derivat din numele ei, „Sugarpova", în traducere liberă, „Şarapova cea de zahăr" şi şi-a deschis magazine exclusiviste în SUA, Anglia şi Dubai.