Pe Woods îl părăsesc şi sponsorii
În acelaşi timp, Wall Street Journal arăta că jucătorul de golf a acceptat acum 2 ani un compromis cu un ziar popular de mare tiraj american pentru a evita publicarea unor fotografii care îl înfăţişau cu o presupusă amantă.
Tag Heuer, un fabricant elveţian de ceasuri, a decis să suspende utilizarea imaginii lui Woods în campaniile sale publicitare în SUA pe o durată nedeterminată, potrivit cotidianului elveţian romand Le Matin. Producătorul de ceasuri menţine, totuşi, colaborarea cu Woods şi va continua să susţină fundaţia sa, dar se va orienta spre alte personalităţi pentru publicitate pe piaţa americană. Este vorba de al treilea sponsor important care se desistează de la începutul scandalului care l-a atins pe sportivul cel mai bine plătit din lume, după ce Gillette a decis să nu mai apeleze la spoturile cu Woods, iar firma de consulting Accenture a tăiat punţile cu el, după 6 ani de colaborare.
Veştile proaste nu s-au oprit aici pentru numărul 1 mondial în golf. Potrivit ziarului New York Post, Elin Nordegren, fostă manechin suedez căsătorită cu Woods în 2004, cu care are 2 copii, şi-a asigurat serviciile lui Sorrell Trope, 82 de ani, care, în 60 de ani de carieră a reprezentat clienţi precum actorii Nicole Kidman, Hugh Grant, Nicolas Cage, Cary Grant şi cântăreaţa Britney Spears. Reputaţia lui Trope în domeniul separărilor conjugale i-ar putea permite soţiei lui Tiger Woods să obţină mai mult decât ceea ce este prevăzut în acordul pre-nupţial în caz de divorţ.