Nea Mircea, vatmanul ţi-a salvat viaţa!

Ultima actualizare:

    Partea  dreaptă-faţă  a tramvaiului  e serios avariată
Partea dreaptă-faţă a tramvaiului e serios avariată

Afirmaţia lui Mircea Lucescu din Gazeta Sporturilor de ieri, prin care îl acuza de rea intenţie pe Marian Bartoc, vatmanul tramvaiului care l-a lovit, spunând că „parcă a vrut să intre în mine", a stârnit un val de reacţii contradictorii.

Pentru a vedea dacă, într-adevăr, respectivul vatman are vreo vină, Click! a discutat cu un coleg de breaslă al acestuia, neimplicat în nici un fel în eveniment.

Concluzia a fost că Mircea Lucescu face afirmaţii cel puţin eronate, iar vatmanul de pe tramvaiul 1 nu putea să-l evite pe antrenor, având în vedere distanţa mică la care i-a fost tăiată calea.

simeon stalpnicul png

„O hardughie ca asta are peste 30 de tone gol, iar la o viteză de 30 de kilometri pe oră poate opri în minimum 16 metri. Dacă Lucescu a tăiat calea tramvaiului la doi metri, faceţi socoteala. N-avea nici cea mai mică şansă să-l evite, mai ales dacă venea din pantă, iar şinele erau ude. Ştiu pentru că mi se întâmplă asta zilnic. Şoferul trage stânga de volan, peste şine, şi aşteaptă să frânez eu. Chiar dacă frânez la maximum, frânele vechiturilor ăstora din care cad fiarele nu sunt perfecte, tramvaiul alunecă pe şine şi merge târâş, fără să am ce-i face. Îmi ţâţâie fundul şi de multe ori apuc să mă opresc la câţiva centimetri de maşină. Lucescu nu ştie ce vorbeşte", a afirmat Ionescu Vasile, vatman de 20 de ani pe tramvaiul 36.

simeon stalpnicul png

De aceeaşi părere sunt şi şefii RATB, care au demarat o anchetă internă, pentru a stabili dacă accidentul putea fi evitat.

simeon stalpnicul png

„Conducătorul tramvaiului a utilizat toate sistemele de frânare cu care este dotat acesta, frâna electrodinamică de serviciu, frâna electrohidraulică de oprire şi staţionare şi frâna electromagnetică cu patină, pentru situaţii deosebite", se arată într-un comunicat al Regiei, în vreme ce directorul Viorel Popescu a declarat că afirmaţia lui Mircea Lucescu nu are nici o susţinere: „Nici măcar nu există concepţia de a lovi intenţionat o maşină aflată pe linia de tramvai, pentru că, în primul rând, vatmanul respectiv ştie că ar afecta traficul, ar da peste cap circulaţia altor tramvaie şi colegii lui nu şi-ar putea face norma".

Salvatorul a avut viteză de reacţie

Vatmanul care se afla în tramvaiul care a izbit maşina lui „Il Luce" are o vechime de 19 ani şi în toată această perioadă n-a fost implicat în accidente rutiere din culpă proprie.

„Am făcut tot posibilul pentru evitarea impactului. Am avut o reacţie cât se poate de rapidă şi am acţionat toate sistemele de frânare de care dispune tramvaiul. Dacă era un conducător mai puţin experimentat în locul meu, nu reacţiona atât de prompt", a declarat Marian Bartoc, în vreme ce, Mircea Ionescu, şeful Sindicatului RATB, crede că: „Mircea Lucescu a avut noroc şi ar trebui să fie mulţumit că a scăpat cu viaţă, în loc să dea vina pe angajatul RATB".

«Il Luce» are dureri foarte mari!

Mircea Lucescu a trecut cu bine de operaţia suferită duminică după-amiază pentru îndepărtarea din cavitatea toracică a lichidului acumulat sub dren, însă orele de după intervenţia chirurgicală nu au fost deloc uşoare.

"Il Luce" are dureri foarte mari, iar medicii încearcă să i le calmeze cu ajutorul medicamentelor. Problema este că acele calmante nu-i pot fi administrate în concentraţie foarte puternică din cauza situaţiei pe care antrenorul o are la inimă, iar doctorii încearcă să evite pe cât posibil apariţia unor complicaţii la nivelul cordului.

Dincolo de asta, directorul medical al Spitalului Universitar de Urgenţă, Dragoş Vinereanu, a avut veşti bune despre starea tehnicianului de la Şahtior Doneţk.

"Lucrurile merg bine, starea este stabilă, nu există complicaţii postoperatorii majore. Evoluţia a fost conformă parametrilor la care ne aşteptam. Este conştient, a comunicat cu familia, ne aşteptăm la o evoluţie pozitivă. Va rămâne la Terapie Intensivă în următoarele zile", a precizat Vinereanu.

Revine în maximum două luni

Apropiaţii lui Lucescu sunt convinşi că acesta va reveni lângă echipă mult mai devreme decât ar crede unii. Şi asta pentru că îi cunosc spiritul de luptător al tehnicianului de la Şahtior.

Medicii sunt optimişti că starea de sănătate a antrenorului român se va îmbunătăţi în fiecare zi şi consideră că acesta şi-ar putea relua viaţa de dinainte de accident în maximum două luni.

Comentariile cititorilor la adresa lui Lucescu

Fie vatmanul era stelist, fie tramvaiul aparţinea celor de la Dinamo Kiev;Vatmanul fusese arbitru în tinereţe;Tramvaiul şi linia continuă au complotat împotriva lui Lucescu;Tramvaiul e de vină! Trebuia să-l ocolească prin dreapta. Ce dacă ieşea de pe şine? Revenea după ce trecea de Il Luce;Tramvaiul n-avea anvelope de iarnă şi nu s-a putut opri până în maşină;Ţiganu', tot ţigan, dă vina pe vatman!De fapt, Lucescu vrea să-şi repare maşina pe RCA-ul tramvaiului!De vină e Băsescu! N-a oprit circulaţia ca să facă Lucescu la stânga;Ghinionul lui Lucescu a fost că a întâlnit un tramvai agresiv.

simeon stalpnicul png

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Romania nationala fotbal (Sportpictures) jpg
Ianis Hagi (Sportpictures) jpg
Nationala fotbal Romania (Sportpictures) jpg
sala constanta handbal jpg
Dan Grecu cosr colan jpg
Dan Grecu Nadia Comaneci 1976 jpg
Mbappe facebook webp
Stadion vulcan in Arabia Saudita (X) jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net