Brigitte şi Florin Pastramă, parada modei, la cumpărături. Ţinute de mii de euro, într-un centru comercial
Brigitte Pastramă este o împătimită a brand-urilor de lux şi nu renunţă nicio clipă la ţinute de mii de euro, indiferent de locul unde ar merge. Aşa se face că vedeta a fost surpinsă de paparazzii Click! într-o ţinută scumpă, într-un complex comercial de la marginea Capitalei.
Brigitte şi soţul ei, Florin Pastramă, au fost surprinşi zilele trecute într-un complex comercial aflat la marginea oraşului Bucureşti, în timp ce căutau câte ceva pentru casă. Cei doi nu au făcut cumpărături mari, din contră, au luat doar o jaluzea, pe care s-au chinuit să o pună în portbagajul maşinii lor de lux.
Brigitte şi Florin Pastramă, în haine de la acelaşi brand de lux
Chiar dacă locaţia unde au ales să meargă nu a fost vreun mall de fiţe, Brigitte nu a renunţat la brandurile de lux, cu care obişnuieşte să defileze pe la ieşirile mondene. Ce-i drept, acum a ales o ţinută casual: tricou negru, pantaloni negri mulaţi, pantofi sport şi o geantă maro. Tricoul însă este unul Gucci, al cărui preţ se ridică la 1.400 de euro, iar poşeta pare a fi una Hermes, al cărui preţ se ridică la 10.000 de euro.
Nici Florin nu s-a lăsat mai prejos. Şi el a avut un outfit sport, lejer, cu un tricou şi cu pantaloni maro, de la acelaşi brand ca cel purtat de soţia sa şi cu un preţ care depăşeşte 1.000 de euro.
Brigitte Pastramă, dată în judecată din cauza unor măşti de lux contrafăcute
Brigitte Pastramă s-a ales cu un dosar pe numele său, în vara lui 2021, după ce s-a descoperit că a comercializat măşti cu logo-ul firmei Louis Vuitton, care erau contrafăcute. Fosta soţie a lui Ilie Năstase a fost dată în judecată chiar de casa de modă, care cere daune.
Bruneta se apără, însă, şi a declarat că nu a avut de unde să ştie că nu era voie să le vândă, doar pentru că aveau logo pe ele.
"Am cumpărat, conform legislației, măștile sunt considerate de uz sanitar și nu am crezut că este infracțiune, chiar dacă au avut logo-uri pe ele. Nu ai voie să vinzi pentru că este interpretabil. Noi am vândut obiecte de uz sanitar, dar lumea a crezut că noi ne-am îmbogățit din asta și am atras răul asupra noastră, deși noi am fost resaler, fără sa știm că nu avem voie să vindem ceva cu logo. Nimeni nu ne-a spus și nici nu ne-a îndrumat”, a povestit Brigitte Pastramă.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro