Cătălin Botezatu, tun de milioane în Dubai

Cătălin Botezatu și Clara Rotescu vor să dea lovitura în Dubai cu o afacere de milioane. Reporterul Click! s-a aflat întâmplător în vacanță în același loc cu Clara Rotescu și Cătălin Botezatu, cei doi designeri care au planuri mari în Emiratele Arabe, idei pe care le-au povestit în exclusivitate pentru Click!

Jurnalistul Gheorghe Chelu, alături de Clara Rotescu și Cătălin Botezatu

Cătălin Botezatu își extinde afacerea și în Emirate

Reporterul Click!, aflat în vacanță în Dubai, a avut surpriza de a se întâlni cu designerii Clara Rotescu și Cătălin Botezatu (55 de ani) la The Hyde Hotel în care a fost cazat cu cei doi care erau însoțiți de alți cinci prieteni sau parteneri de afaceri.

Aceștia se aflau acolo deja acolo și se vor bucura de temperaturile din Emirate până de Crăciun, apoi se vor întoarce în țară, însă vor reveni pe țărmurile de vis. Am stat de vorbă cu cei doi care ne-au povestit, în exclusivitate pentru Click!, detalii despre vacanța lor, dar și despre planurile de afaceri pe care le-au pentru următoarea perioadă, pentru anul 2022.

„Suntem în Dubai până pe 23 decembrie. Numai noi, iar între discuții despre afaceri, dar ne și relaxăm. Ieri ne-am dat pe tiroliană, facem plajă, mergem la căutătorii de perle. Avem treabă în Dubai pentru că vrem să deschidem un magazin multibrand de designeri români din septembrie, în mai multe Emirate.

Deocamdată am văzut spații de magazine și am avut diferite întâlniri cu arhitecți. Am îmbinat utilul cu vacanța. Suntem o echipă de 7 oameni și suntem numai în întâlniri peste întâlniri, însă avem timp și pentru distracție pentru că îmbinăm utilul cu plăcutul", au povestit Cătălin Botezatu și Clara Rotescu pentru Click!

Ne-am luat rămas bun de la ei și am plecat spre alte destinații despre care veți afla în curând, căci Dubai este locul în care poți face orice.

Reporterul Click! a încercat piscina de la etajul 4

Reporterul Click a încercat și el condițiile pe care le-au avut cei doi designeri la The Hyde Hotel care avea doar 23 de etaje, unul dintre zgârie norii din zonă. Adică am luat micul dejun pe terasa cu privire la Burj Khalifa și la alte clădiri impunatoare din Dubai. În plus, am mers să vedem cum arata piscina de la etajul patru, cu aceeași priveliște impunătoare, care avea baruri exclusiviste dar și sala de forță a hotelului.

Mitsuko Tottori Japan Airlines FOTO EPA EFE jpg
Enzo chefi la cutite jpg
don pepe colaj captura video jpg
bia khalifa colaj instagram jpg