Smiley s-a întors urgent din vacanță cu noaptea în cap! Motivul pentru care a lăsat-o pe Gina în Grecia: „Vă anunț cu regret...”

Aflat în vacanță alături de familia sa, Smiley a fost nevoit să se întoarcă rapid în țară! Abia ce începuse să profite cu adevărat de timpul relaxant petrecut alături de cele mai dragi persoane din viața sa, Gina și Josephine, că artistul a trebuit să revină la București. Motivul? A explicat chiar el cu lux de amănunte.

Smiley, a revenit urgent în țară

Cei trei au plecat într-o vacanță deosebită în Grecia unde s-au răsfățat cu apă caldă a mării și cu delicatese locale. Însă, tocmai când totul era mai frumos, artistul a trebuit să se întoarcă în țară dis-de-dimineață. Din fericire, nu s-a întâmplat nimic grav, ci a fost nevoit să își respecte promisiunea de a cânta la un concert.

Vă anunț cu regret că am părăsit vacanța, cu noaptea în cap, mai precis 3:30 dimineața. Direcția București. După două avioane și trei autobuze, am ajuns în siguranță la București. Am mers repede la ai mei, unde am mâncat bun de tot, după care am mers acasă, m-am schimbat și am plecat la concert”, a spus Smiley într-un clip pe Instagram.

Între timp, soția și fiica sa au rămas în Grecia, unde și-au continuat singurele vacanța, distrându-se pe cinste.

Dar noi am rămas în liniște și pace, tot în vacanță. Am luat micul dejun ca fetele, apoi am mers la plajă. După ce Josephine și-a ales costumul de baie, am stat la plajă, am alergat, am făcut castelul prințeselor, am luat prânzul. Soare, mare, nisip, și plajă, apoi am mers ca fetele, la somnul de frumusețe”, a spus Gina Pistol.

Cele două n-au rămas prea mult departe de Smiley, căci artistul s-a întors degrabă a doua zi dimineața. Iar revederea a fost foarte dulce!

Am fost întâmpinat cu pupici și îmbrățișări de fete, apoi le-am scos la un cocktail, pe plajă. Continuăm vacanța tot în trei, de aici încolo, până la final cu dans și voie bună”, a mai spus Smiley.

submarin francez
Banner lidia buble
banner ilinca vandici png
banner andreea esca png
corina danila jpg jpeg
banner irinel columbeanu png
britney spears sam asghari getty  jpg
sofia vergara costum baie verde instagram jpg