Angajații room-service, povești halucinante! Care sunt cele mai ciudate lucruri pe care le-au cerut clienții

Un raport recent publicat de platforma Hotels.com, citat de Forbes, a scos la iveală unele dintre cele mai neobișnuite cereri de room service primite de hotelurile partenere din întreaga lume.

Rezultatele acestui sondaj reflectă imaginația oamenilor / foto: Pixabay
Rezultatele acestui sondaj reflectă imaginația oamenilor / foto: Pixabay

În mod obișnuit, oaspeții hotelurilor apelează la room service pentru comenzi simple, cum ar fi un hamburger sau un sandviș cu brânză, dar Hotels.com a solicitat celor 400 de hoteluri partenere să enumere solicitările cele mai extreme sau ciudate din ultimul an.

Rezultatele acestui sondaj reflectă imaginația și preferințele surprinzătoare ale turiștilor din întreaga lume.

Cerințe extravagante ale oaspeților

Printre cererile ciudate s-au numărat comenzi aparent obișnuite, dar adesea cantitățile sau condițiile speciale le-au transformat în solicitări ieșite din comun.

De exemplu, unul dintre hoteluri a primit o solicitare pentru livrarea a 2 kilograme de banane prin room service, iar alt hotel a fost rugat să ofere pâine prăjită arsă.

Într-o altă situație, un client a dorit ca cada de baie să fie umplută cu apă Evian, pentru a asigura o baie „pură” pentru copilul său. Mai surprinzătoare au fost cererile precum laptele proaspăt de capră sau un hot-dog făcut din caviar.

Ca răspuns la astfel de solicitări excentrice, unele hoteluri au decis să îmbunătățească serviciile oferite pentru a răspunde acestor dorințe neobișnuite.

De exemplu, hotelul Milestone din Londra poate aranja un recital de trio de coarde sau un harpist solo de la Orchestra Filarmonică din Londra pentru oaspeții care stau în apartamentele sale.

De asemenea, la hotelul Park Lane din New York, oaspeții pot comanda caviar direct de la linia fierbinte dedicată, formând doar 5 de pe telefonul din cameră.

Lista celor mai bizare cereri din 2024

Raportul din 2024, publicat de Hotels.com, prezintă o nouă listă cu cereri și servicii neobișnuite, diferită de primul raport realizat cu un an în urmă.

Printre cele mai ciudate solicitări din lista inaugurală s-au numărat cereri pentru apă dietetică, înghețată topită și chiar blowfish.

Alte solicitări din acea listă au inclus prepararea unui pește adus de oaspete, popcorn de cocos, omletă albă fără ouă și shakshuka fără ou. De asemenea, a fost raportată o comandă pentru orez pentru un câine și o solicitare mai neobișnuită de bizon.

Astfel, această analiză a cerințelor clienților arată cum hotelurile se adaptează și, uneori, chiar inovează pentru a răspunde acestor cereri ieșite din comun.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
oala presiune jpeg
mircea diaconu jpg
Yoon Suk Yeol. Foto: captură video
Banner Carmen Harra
panouri solare risc hackeri jpg
ceai freepik jpg
tarani romani cuptor jpg
Ploaie Autostrada jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net