Călătorie ca-n filmele de groază pentru 3 români. Câți bani au plătit pentru un sejur la un hotel de lux plin de probleme
Vacanța în Turcia s-a transformat într-un coșmar uriaș pentru o familie. Turiștii au scos din buzunar 3.000 de euro de euro pentru un sejur la un hotel de lux. La cazare au avut, însă parte de ceva total neașteptat, scrie adevărul.ro. Au găsit gândaci, așternuturi murdare și păianjeni.
„Gândaci, așternuturi murdare și păianjeni”
În postarea sa de pe Facebook, românul a subliniat contrastul dintre așteptările sale și realitatea întâmpinată, citând vechiul proverb românesc „socoteala de acasă nu se potrivește cu cea de la târg”. Postarea a devenit virală, iar alți turiști au confirmat că și ei au avut parte de condiții sub standardele unui hotel de cinci stele.
Comentariile altor utilizatori au variat de la susținere la critici, unii sugerând că turiștii nu ar trebui să se aștepte la standardele din Uniunea Europeană în afaceri din Turcia. „Pentru cei care veniți aici, cam asta primiți pentru 3.000 de euro de 3 persoane. Gândaci, aer condiționat care curge si nu funcționează, așternuturi murdare și păianjeni”, a scris el pe Facebook.
Ce au comentat internauții
Unii utilizatori au adus în discuție necesitatea de a face plângeri oficiale și de a lansa campanii de conștientizare pentru a atrage atenția asupra acestor probleme repetate întâmpinate de turiști. Un comentator a remarcat că standardele de servicii în Turcia sunt foarte diferite de cele din țările europene, lăsând mulți turiști dezamăgiți și nesiguri în privința viitoarelor vacanțe.
„Duci și acasă gândaci! Am pățit-o și eu anul trecut”, a scris cineva. „Nu pot să cred așa ceva. Șocant”, a reacționat altul. „Doamne ferește”, a exclamat altcineva la vederea imaginilor.
„Review-urile de pe Booking sunt de la oameni care au standarde joase"
„Când eram la recepție tocmai se caza un grup de ruși. Când am zis că arăt pozele fiecărui om care intră în hotel au chemat paza. Și striga recepționerul să nu cumva să arăt pozele cuiva”, a povestit acesta.
Situația a evidențiat o problemă mai largă din turismul internațional, în care, uneori, realitatea nu corespunde cu așteptările promovate de agențiile de turism și hoteluri. Confruntându-se cu aceste probleme, turiștii români devin din ce în ce mai vocali și hotărâți să își exprime nemulțumirile, punând accent pe nevoie de transparență și responsabilitate în sectorul turismului.