Carrefour nu o să mai vândă o băutură renumită din cauza creșterilor prețurilor. Ce alte măsuri o să ia lanțul de magazine

Începutul anului 2024 aduce schimbări semnificative în lanțul de hipermarketuri Carrefour, care a anunțat că va renunța la comercializarea produselor PepsiCo din cauza prețurilor în continuă creștere. Această decizie vizează produse precum Pepsi, chipsurile Lay’s și 7up și vine ca un răspuns la creșterile considerate inacceptabile" ale prețurilor impuse de producătorul american.

Supermarket. Foto: arhiva.
Supermarket. Foto: arhiva.

"Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor inacceptabile de prețuri"  

Un purtător de cuvânt al retailerului a confirmat că, începând de joi, rafturile din magazinele Carrefour din Franța care găzduiesc produse PepsiCo vor afișa un anunț explicativ: Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor inacceptabile de prețuri".

Compania PepsiCo nu a oferit încă un răspuns oficial la această decizie surprinzătoare. În octombrie, PepsiCo anunțase intenția de a implementa o majorare modestă" a prețurilor în acest an, având în vedere cererea solidă de pe piață.

De ce a luat supermarketul această măsură

Măsura Carrefour este parte a unui trend mai amplu din industrie, în care retailerii din diverse țări, precum Germania și Belgia, au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare ca tactica în negocierile de prețuri, confruntându-se cu o inflație semnificativă.

Un aspect important al acestei decizii este necunoscut încă: ce se va întâmpla cu produsele PepsiCo aflate deja pe rafturile Carrefour. Deocamdată, nu s-a furnizat informație cu privire la retragerea acestora de la vânzare.

Carrefour, fiind unul dintre principalii retaileri care contestă majorările de prețuri, a luat inițiative anterioare pentru a proteja interesele clienților. Anul trecut, lanțul de hipermarketuri a inițiat o campanie de avertismente pentru produsele care și-au micșorat dimensiunile, dar mențin prețurile sau le cresc.

În contextul inflației ridicate, Guvernul francez a impulsionat retailerii și furnizorii să înceapă negocierile anuale privind prețurile încă din luna ianuarie, cu două luni mai devreme decât procedura obișnuită. Datele preliminare arată că inflația consumatorilor a crescut cu 4,1% în Franța în decembrie 2023.

Această mișcare a Carrefour evidențiază încă o dată presiunile economice cu care se confruntă atât comercianții, cât și consumatorii în contextul inflației și creșterii generale a prețurilor.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Adina Matei comisar licitatie Artmark record Grigorescu jpg
bani multi pensie jpg
pensie jpg
Vue du village de Tourrettes sur Loup depuis la route des Quenières JPG
netflix pixabay jpg
luxemburg istock jpg
jessica riggs calendar nud profimedia (1) jpg
georgescu iohannis foto EPA + FB jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net