Se schimbă energia planetei! Cum ne influențează acest lucru?

Deși ne referim adesea la noi înșine ca fiind ființe formate din energie, putem spune același lucru și despre planeta pământ, dar și despre spațiul cosmic. Cercetătorii au emis de multă vreme o ipoteză potrivit căreia energia planetei și energia care înconjoară planeta se află în plin proces de schimbare.

vibrația planetei

Rezonanța Schumann este numele dat undelor electromagnetice semnificative care există între planeta noastră și ionosfera ei. Ionosfera învăluie atmosfera exterioară a pământului în straturi bogate de materiale energetice și se știe că ea crește și se reduce în dimensiune. Rezonanța a fost atribuită drept „frecvența de fundal” [energia planetei] care are o influență directă și puternică asupra rețelei neuronale a creierului nostru.

S-ar putea să te intereseze: Care sunt explicațiile temperaturilor ridicate? Planeta e mai caldă cu 1,1 grade Celsius

Ce este, de fapt, rezonanța Schumann? Ei bine, s-a descoperit inițial la frecvența standard de 7,83 Hz. Această cifră a fost determinată prin studii intensive ale rezonanțelor electromagnetice la nivel mondial cauzate de furtunile cu fulgere dn atmosferă. Deși complex, acest câmp electromagnetic servește unui scop puternic, care este protejarea tuturor viețuitoarelor.

Asemănată cu pulsul unei inimi, frecvența de 7,83 Hz a fost venerată de oameni de mii de ani

În special, vechii Rishi indieni, care au denumit-o OHM, adică manifestarea fizică a sunetului pur. Știința și medicina demonstrează că 7,83 Hz este o frecvență puternică care are un rol important atunci când vine vorba de creier. Are legătură cu nivelul scăzut al undelor alfa, precum și de intervalul superior al stării theta. Când oamenii ajung la această frecvență, beneficiile pentru sănătate includ un efect meditativ și un nivel crescut al hormonului uman de creștere.

Nu rata: Anunț de ultimă oră! Am scăpat ca prin urechile acului. Un asteroid a trecut razant pe lângă Terra și vor mai fi și alții

Dacă luăm în considerare natura fiziologiei umane, este logic că sistemele noastre nervoase ar putea fi direct afectate de rezonanța pământului. Acest fenomen confirmă ideea că natura este un adevărat vindecător cu mari puteri energetice. Fie că petreceți timp în mijlocul pădurii, pe malul unui pârâu lin sau la amre, natura oferă, fără îndoială o serie de beneficii pentru sănătate.

Când vă gândiți la opusul situației, la orașe aglomerate și pline de monotonie și stres, nu este de mirare că specialiștii au descoperit creșterea undelor beta, care oglindesc stresul și neliniștea. Se observă că natura reduce activitatea undelor cerebrale până la vindecarea undelor alfa.

Schimbare istorică de frecvență

Un eveniment interesant a avut loc în 2017, când rezonanța Schumann a crescut de la 7,83 Hz până la 36 Hz +. Este pentru prima dată în istorie când această frecvență s-a schimbat. Mulți cercetători au căutat în mod activ cauza schimbării; precum și încercarea de a descoperi efectul pe care l-ar putea avea această schimbare asupra vieții umane și non-umane de aici, de pe planeta Pământ.

Vezi și:  Pământul va fi izbit, în scurt timp, de o imensă furtună solară!

Potrivit neurologilor, o gamă mai mare de frecvențe se corelează cu niveluri mai ridicate de stres în general. Acest lucru ne oferă un indiciu cu privire la ceea ce ar putea fi un efect secundar. Se crede de mult timp că judecata umană are atât un impact pozitiv, cât și negativ asupra rezonanței Schumann. Asta ne confirmă că noi, asemenea întregii planete, schimbăm energie în timp ce suntem capabili să ne influențăm unul energia celuilalt.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro