Și-a cerut iubita de soție într-un KFC, dar a fost aspru criticat în mediul online. Cum a ajuns ulterior cererea în căsătorie celebră în toată lumea
În urmă cu câțiva ani, o cerere de căsătorie a devenit celebră în toată lumea. După ce au apărut pe rețelele de socializare imagini cu un bărbat care îi oferea inelul de logodnă alesei sale chiar la o masă dintr-un restaurant KFC din Africa de Sud, a devenit aspru criticat de oamenii din mediul online, căci lor nu li s-a părut că a fost un moment atât de special. Însă, surpriza se pare că a fost ulterior mult mai mare! KFC, Coca-Cola, Audi, Huawei și alte mari companii au făcut tot posibilul să găsească cuplul pentru a le oferi o nuntă și o lună de miere de vis!
Totul a început cu o postare pe Twitter a unui jurnalist, care a ridiculizat un bărbat sud-african pentru că și-a cerut prietena în căsătorie la un KFC. După ce postarea a devenit virală, directorii KFC din Africa de Sud au căutat celebrul cuplu și au încercat să le facă o surpriză. Când cei doi îndrăgostiți au fost găsiți, o serie de companii sud-africane au intrat pe Twitter pentru a se alătura petrecerii dinaintea nunții și au început să ofere diverse cadouri de nuntă „cuplului KFC”.
Coca-Cola s-a oferit să furnizeze toate băuturile răcoritoare pentru nuntă, Audi a declarat că îi va duce pe cei doi la nuntă în cele mai bune condiții, o cântăreață celebră în Africa de Sud s-a oferit să le cânte celor doi îndrăgostiți pe gratis, o companie de bijuterii s-a oferit să furnizeze verighetele, una s-a oferit să ofere mirelui un costum, una s-a oferit să confecționeze un costum tradițional de nuntă și alta s-a oferit să plătească pentru tot și așa mai departe pentru tinerii căsătoriți.
În plus, o companie producătoare de bere s-a oferit să ajute la negocierea zestrei (darul financiar tradițional oferit de familia mirelui familiei miresei), o companie de înaltă tehnologie, Huawei, s-a oferit să furnizeze echipamente și gadgeturi speciale, iar un post de știri s-a oferit să transmită în direct întreaga nuntă.
De la fotografie la divertisment, de la mâncare la favoruri de nuntă, zeci de întreprinderi, corporații și persoane fizice au copleșit cuplul cu daruri și ofrande. Bunătatea și generozitatea străinilor au acoperit, fără îndoială, mai mult decât costul nunții și al lunii de miere, dar, poate mai important, au sprijinit cuplul și ideea că cererea în căsătorie ar trebui sărbătorită oriunde are loc.