Țeapa pe care și-a luat-o o româncă în vacanța din Grecia: „Prețul a fost dublu...”

Din păcate, nu toate vacanțele în Grecia sunt de vis pentru români, uneori acestea se pot transforma în adevărate coșmaruri. Este și cazul unei românce, care abia ajunsă în Grecia, a primit o veste care i-a dat toată experiența peste cap. Țeapa pe care a luat-o i-a îngreunat toată vacanța.

Vacanță de coșmar în Grecia
Vacanță de coșmar în Grecia

Vacanță de coșmar în Grecia

O româncă a decis să împărtășească experința sa uimitoare cu alți internauți pe grupul de Facebook, Do it yourself. Ei bine, deși mulți români preferă vacanțele în Grecia în detrimentul celor de pe litoralul nostru, se pare că nici acolo nu lipsesc situațiile de coșmar. Mai exact, femeia abia ajunsă pe aeroport în Grecia a constatat cu stupoare că i s-a anulat cazarea, fără nicio explicație! Tot ce i s-a transmis au fost regrete și faptul că în curs de 12 zile își va primi banii înapoi. 

„La ora 8:30 am aterizat în Chania și norocul meu a fost că am activat internetul și am sesizat că rezervarea a fost anulată din motive tehnice, scurt, fără alte detalii.  Am luat legătura cu Booking, mi-au confirmat anularea cazării, mi-au transmis părerile de rău și că banii îmi vor fi restituiți în max 12 zile. Doar că eu eram în aeroport, cu bagajul, fără cazare și cu bugetul limitat pentru cheltuielile locale.

În continuare, m-am dus la unitatea de cazare să primesc măcar o explicație sau eventual să îmi ofere o altă camera, dar la cazare nu am găsit pe nimeni, am sunat la 2 numere de telefon la care nu mi-a răspuns nimeni și după 1h am fost nevoită să plec”, a scris femeia.

Cum a rezolvat

Cum a rezolvat? Ei bine, nu într-un mod prea plăcut. Turista s-a văzut nevoită să se cazeze în alt loc, unde a plătit un preț dublu, deși bugetul său pentru acele zile de concediu era limitat. 

Am rămas la cazarea nouă, probabil prețul a fost dublu pentru că am luat din scurt. Cei de la booking mi-au transmis că o să îmi aloce un buget suplimentar de 221 de euro și au tot repetat că își cer scuze, că nu vor să pună clienții în astfel de situații neplăcute. Am rămas cu o diferență pe care am achitat-o eu”, a mai adugat femeia.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Record peste Arad 3 jpg
image
image
image
image
image
image
IMG 0997 jpeg
document pentru pensie jpg
landscape 5344246 1280 jpg
vinerea mare 2024 jpg
Metrou Basarab 2048x2048 jpg
telefon ecran getty jpg
casa de marcat supermarket pexels jpg
gratii 1 jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net