„Testul ceștii de cafea”. Un director este acuzat că se „joacă cu mintea candidaților”

„Testul ceștii de cafea” este testul pe care directorul unei mari companii îl folosește la interviu pentru a-și filtra candidații. Metoda este intens criticată pe rețelele sociale unde utilizatorii îl acuză pe director că se joacă cu mintea candidaților. Este vorba de directorul unei mari companii, care în 2019, în timpul unui intreviu a declarat că nu îi angajează oamenii care nu se oferă să-și spele cana de cafea după interviu.

image

Modul în care un director selectează candidații care vin la interviurile de angajare în baza unui „test al ceștii de cafea” a devenit viral pe rețelele sociale.

Mulți îl critică, acuzându-l că „se joacă cu mintea” persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, scrie Business Insider.

Utilizatorii rețelelor sociale spun că Trent Innes, director de dezvoltare la SiteMinder face un „joc psiho-social profund deranjant”.

Testul

Trent Innes, director de dezvoltare la SiteMinder, a povestit în podcastul The Venture despre strategia sa de angajare.

Innes a spus că angajează oameni doar dacă se oferă să-și ducă ceștile de cafea în bucătărie la sfârșitul unui interviu.

În podcast, Innes a explicat că întotdeauna îi duce pe candidați la o plimbare până la bucătărie pentru a le oferi o băutură, fie că este apă, cafea, o ceașcă de ceai sau o băutură răcoritoare.

Apoi venim înapoi și începem interviul nostru. Un aspect pe care îl urmăresc mereu este ca la sfârșitul interviului persoana care a stat în fața mea să își ducă ceașca goală înapoi în bucătărie”, a spus el.

„Poți să dezvolți aptitudini, poți dobândi cunoștințe și experiență, dar totul se reduce la atitudine”, a explicat Innes de ce testul banal este atât de important pentru el.

Majoritatea candidaților s-au oferit să-și ducă ceașca înapoi, față de doar câțiva care nu au făcut acest lucru, a remarcat Innes la acea vreme.

"Este un semnal că trebuie să închei interviul"

Episodul de podcast din 2019 a reapărut acum pe rețelele sociale, devenind popular atât pe TikTok, cât și pe Reddit. Unii utilizatori ai rețelelor sociale cred că strategia lui Innes este manipulatoare și îl critică aspru.

„Mi se pare ciudat să-ți speli propria ceașcă la un interviu, din moment ce ești oaspete acolo. Aș întreba probabil ce trebuie să fac cu ceașca”.

„Bine de știut. Dacă un angajator se joacă astfel cu mintea ta, este un semnal că trebuie să închei interviul."

Șeful a spus de fapt că manipulează în mod activ potențialii angajați pentru a lua ceva de băut, totul pentru a-și putea juca jocul psiho-social deranjant”.

„Deci nu-și comunică nevoile și pedepsește oamenii pentru că nu îi citesc gândurile? Pare un șef prost”.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințul George, Prințesa Charlotte și Prințul William Foto Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Stațiunea Borsec. Foto Statiunea Borsec
italia pixabay jpg
shutterstock 1113332 cuplu iubiti indragostiti restaurant mancare terasa jpeg
calorifer shutterstock jpeg
marcel bartic colind jpg
470151278 538188272547733 6261949949018933597 n jpg
 Sambuca di Sicilia FOTO Shutterstock
corvinul jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net