Inven╚Ťia asta ne salveaz─â dac─â se pr─âbu╚Öe╚Öte avionul

image
├Än cazul unei pr─âbu╚Öiri aviatice, pasagerii ar putea fi salva╚Ťi, dac─â ar fi catapulta╚Ťifoto: Click!

Aceast─â inven╚Ťie ar putea salva mii de vie╚Ťi! Dac─â actuala cabin─â ├«n care se afl─â pasagerii ar fi ├«nlocuit─â cu una deta╚Öabil─â, ar putea fi desprins─â de aeronav─â, ├«n cazul unei situa╚Ťii de urgen╚Ť─â. Apoi, cu ajutorul unor para╚Öute, ar ateriza ├«n siguran╚Ť─â, departe de locul ├«n care s-ar pr─âbu╚Öi restul avariat al aeronavei.

Aceast─â capsul─â deta╚Öabil─â ar putea ateriza ├«n acest fel at├ót pe uscat, c├ót ╚Öi pe ap─â. Inventatorul acestui sistem de aterizare ├«n caz de urgen╚Ť─â este Vladimir Tatarenko, un inginer ucrainian care lucreaz─â la acest concept ├«nc─â din 2013. Inven╚Ťia sa a fost luat─â ├«n serios abia dup─â dezastrul aerian din Egypt, c├ónd o aeronav─â ruseasc─â de tip Airbus A321 s-a pr─âbu╚Öit la 31 octombrie ├«n peninsula Sinai. ÔÇ×Supravie╚Ťuirea dup─â o pr─âbu╚Öire a unui avion este posibil─âÔÇŁ, sus╚Ťine inginerul aviatic Vladimir Tatarenko, care ╚Öi-a dedicat aproape toat─â via╚Ťa sa acestei inven╚Ťii.

Cabina pasagerilor trebuie înlocuită cu una detașabilă

image
├Än cazul unei situa╚Ťii de urgen╚Ť─â, capsula cu pasageri ar fi deta╚Öat─â de aeronav─â ╚Öi ar ateriza cu ajutorul unor para╚Öute-gigant

├Än timp ce lucra la fabrica de aeronave Antonov, companie din Kiev, Tatarenko fost de multe ori membru ├«n comisii speciale de investigare a cauzelor care au determinat pr─âbu╚Öirea multor avioane. El a concluzionat: ÔÇ×Oamenii se ├«n╚Öeal─â amarnic ├«n ceea ce prive╚Öte dezastrele aeriene, pentru c─â 80% din ele sunt produse din cauza erorilor umaneÔÇŁ, a declarat el, potrivit publica╚Ťiei Ukraine Today. ÔÇ×├Än timp ce ingineri din ├«ntreaga lume se str─âduiesc s─â fac─â avioanele mai sigure, nu au ce face pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi factorul umanÔÇŁ, a mai ad─âugat el.

Sistemul ar putea fi implementat abia din 2020

Dup─â cinci decenii de cercet─âri, Tatarenko a primit un brevet pentru inven╚Ťia sa. Dup─â ejectare, cabina deta╚Öabil─â este fr├ónat─â, ├«n c─âdere, de dou─â motoare speciale ╚Öi de dou─â para╚Öute-gigant. De╚Öi acest sistem pare a fi cu adev─ârat revolu╚Ťionar ├«n domeniul aviatic, pentru siguran╚Ťa pasagerilor, Tatarenko se ├«ndoie╚Öte c─â acest gen de cabine va fi produs ├«n mas─â, pentru c─â testele ╚Öi standardizearea vor dura cel pu╚Ťin patru ani ╚Öi este nevoie de investi╚Ťii uria╚Öe din partea produc─âtorilor. Potrivit inginerului ucrainian, proiectul de implementare ar putea costa cel pu╚Ťin 1.000.000 de dolari. Un alt motiv pentru care companiile aeriene nu se arat─â foarte ├«nc├óntate s─â adopte noul sistem este acela c─â s-ar reduce considerabil num─ârul locurilor pentru pasageri, din cauz─â c─â noile cabine se supun altor standarde, ╚Öi ar cre╚Öte cu mult consumul de combustibil.

stefan banica paparazzi8 jpg
lauren nava croaziera secrete (1) jpg
ana morodan vanatai6 png
alergie jpeg
1 zahar shutterstock 1649448835 jpg jpeg
santana 1 jpg
grup de prieteni
al kuweit canicula epa efe (4) jpg
image
image
image
image
1 alternative pentru apa calda la temperatura optima jpg jpeg
grecia vacanta pixabay jpg
turisti la paris la turnul eiffel jpeg
al kuweit canicula epa efe (4) jpg
lauren nava croaziera secrete (1) jpg
Ce este bine s─â faci pe timp de canicul─â  Reguli de aur de la speciali┼čti jpeg