Alexandru Cumpănaşu, în vizorul Parchetului din cauza contului său de Tik Tok. Ce discuții poartă acolo cu minorii
Conținutul publicat de către Alexandru Cumpănaşu pe platforma TikTok este în prezent verificat de Poliţie și de Parchetul Judecătoriei Sectorului 4. Poliția s-a autosesizat şi cercetează dacă discuţiile cu minorii pe care le-a purtat fostul candidat la alegerile prezidenţiale intră în sfera Codului Penal.
Alexandru Cumpănașu administrează un cont de TikTok cu numele de „Profu' de online”, unde a reușit să strângă în jur de 500.000 de urmăritori. În filmulețele publicate de acesta și urmărite în special de minori sau tineri, profesorii sunt blamaţi, la fel ca sistemul de învățământ, și se poartă și discuții mai „piperate”.
Alexandru Cumpănașu, conținut controversat în mediul online
Pe de o parte, Poliţia verifică în prezent dacă discuţiile lui Alexandru Cumpănaşu se pot încadra la incitare la ură faţă de profesori, iar pe de altă parte, sunt şi alte discuţii, cu tentă sexuală, care ar putea friza coruperea de minori.
Alexandru Cumpănaşu a purtat mai multe discuţii cu aluzii sexuale pe platforma TikTok, potrivit Aktual24. Astfel, unei minore i-a spus: „tu ai un păr frumos, eşti o fată destul de dezvoltată”, iar în alte discuţii a vorbit despre „dotările” sale naturale, iar cu o altă minoră a discutat despre potenţă.
Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a vorbit la Digi24 despre contul de Tik Tok al lui Alexandru Cumpănaşu, spunândcă este „un factor perturbator”. „În Educaţie sunt probleme multiple şi foarte serioase precum redeschiderea şcolilor, consultarea privind planurile-cadru pentru întreg învăţământul liceal.
Ceea ce aduceţi dvs în discuţie este fără îndoială o problemă importantă, este o modalitatea de a dezechilibra un sistem de educaţie foarte greu-încercat, cu probleme cronice peste care s-au suprapus problemele sanitare, peste care se suprapun probleme economice.
Deci, într-un moment în care este nevoie mai mult decât oricând de solidaritate între elevi, profesori şi părinţi intervin astfel de…factori perturbatori, care induc dezechilibre majore, de care oricum nu avem nevoie. Este o problemă căreia trebuie să-i acordăm atenţia cuvenită”, a declarat ministrul Educaţiei.