Cine este femeia de afaceri din România care îmbracă vedetele de la Hollywood. „Prin persuasiune am reuşit să ...”
Și-a dorit ca pasiunea pentru modă să se transforme în profesie și a ajuns să îmbrace vedetele de la Hollywood. Este povestea Alinei Cîrstea, în vârstă de 39 de ani, care și-a extins afacerea din domeniul creației vestimentare peste Ocean, SUA, unde a deschis o filială în Los Angeles.
Alina Cîrstea (39 de ani) este absolventă a Colegiului Național „Tudor Vladimirescu” din Târgu-Jiu și a Universității Tehnice de Informatică din București. Fascinația ei pentru modă a început de la o vârstă fragedă, iar primele ei încercări au fost făcute pe mașinile de cusut ale bunicilor.
„De fiecare dată când mergeam în vacanţe la bunici, eram atrasă de maşina de cusut a bunicii şi încercam să confecţionez singură rochii pentru păpuşi. Spre vârsta adolescenţei, devenisem din ce în ce mai pasionată de lumea modei şi încercam să fiu în permanenţă la curent cu ultimele tendinţe.
Mi-am dat seama că, într-un fel sau altul, trebuie ca pasiunea pentru modă să se transforme în profesie. Prin persuasiune am reuşit să-i fac pe părinţi să-mi accepte şi să-mi susţină această cale“, a mărturisit Alina, conform Adevărul.ro.
Astfel, la vârsta de 23 de ani, tânăra a decis să se lanseze în lumea modei. „Am profitat de faptul că în zona rochiilor destinate evenimentelor festive oferta în piaţă era relativ limitată“. Cu toate acestea, în anul 2009, a avut loc cel mai important moment din viaţa ei. A fost anul în care a fondat împreună cu soțul ei compania „Cristallini“, cunoscută acum în toată lumea, mai ales de la recenta deschidere a unei filiale în Los Angeles.
A fondat împreună cu soțul ei compania „Cristallini“
Compania vinde în SUA în principal rochii de seară, rochii de cocktail, creații couture rafinate, rochii de mireasă sofisticate și costume din două piese. Recent, vedete precum Helen Hunt și Geena Davis au ales ținute de la compania românească pe covorul roșu de la Hollywood.
„Piața americană prezintă un potențial semnificativ pentru brand. SUA este una dintre cele mai mari piețe de consum din lume, cu o cerere crescută pentru produse de lux și design de calitate. Creațiile noastre au fost alese de numeroase personalități, atât pe plan național, cât și internațional, datorită designului exclusivist și a calității inegalabile. Recent, pe Covorul Roșu de la Hollywood, vedete de calibru precum Helen Hunt și Geena Davis au optat pentru ținutele noastre”, a mai spus românca.
Alina Cîrstea vrea să se extindă și în alte zone din SUA și își dorește să ajungă și pe piețele din Europa: „Am stabilit mai multe obiective pe termen mediu și lung pentru a consolida prezența pe piața americană. Planul de extindere include deschiderea de noi showroom-uri în zone cheie din SUA, precum: New York, Miami, Dallas și Orange County.
În urma succesului pe care l-am avut în România și a expansiunii recente în SUA, sunt încurajată să continui creșterea și pe alte piețe internaționale, cel mai probabil în Europa. Fiecare piață reprezintă o oportunitate unică”.