Dezastru pentru români: Wizz Air anulează noi zboruri către destinații populare! Ce opțiuni vor avea pasagerii afectaţi
Miercuri, compania aeriană Wizzair a anunțat că, din luna septembrie, vor fi anulate și alte zboruri.
Din fericire, turiștii care și-au cumpărat bilete nu vor pierde banii. Wizz Air le oferă mai multe alternative, inclusiv suma pe care au plătit-o înapoi.
„Wizz Air confirmă că, din cauza verificărilor în avans ale unor motoare GTF, solicitate de Pratt & Whitney, a fost nevoită să facă ajustări în cadrul reţelei sale, rezultând în anularea unor zboruri, începând din luna septembrie. Compania aeriană confirmă că nicio rută din România nu a fost suspendată permanent ca urmare a acestor inspecţii ale motoarelor”, au transmis reprezentanţii companiei aeriene, informează Agerpres.
Pasagerii Wizz Air au fost deja notificați
Pasagerii afectați au fost deja notificaţi şi li s-a oferit un program alternativ de zbor, opţiunea rambursării complete prin metoda iniţială de plată sau rambursarea a 120% din tariful iniţial achitat în credit de companie pentru rezervări viitoare.
Dacă rezervarea a fost făcută printr-o agenție de turism, fie ea şi online, compania aeriană le recomandă pasagerilor să contacteze agenţia care deţine rezervarea, pentru a face modificările necesare.
Wizz Air recomandă, de asemenea, verificarea folder-ului de spam în privinţa e-mailurilor referitoare la posibilele modificări de program.
„Wizz Air îşi cere scuze pentru neplăcerile cauzate de acest eveniment neplanificat, aflat în afara controlului nostru, însă siguranţa şi securitatea pasagerilor, a echipajului şi a aeronavelor este prioritatea noastră”, au mai spus reprezentanţii companiei aeriene.
Nu sunt primele zboruri anulate de Wizz Air
Acum o săptămână, Wizz Air anunţa că vor avea loc noi anulări de zboruri, fără a preciza însă cu exactitate în ce zile sau pentru care destinații.
La începutul acestei luni, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a transmis că românii care întâmpină diverse probleme cu zborurile Wizz Air pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România.
Potrivit sursei citate, compania aeriană nu poate fi sancţionată de către autorităţile din România, întrucât nu are reprezentanţă în ţara noastră.
„MEAT informează că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România https://eccromania.ro/.”, arată reprezentanții Ministerului. Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europeană, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.