Dispecerat Termoenergetica. Câți oameni sună disperați că mor de frig în casă și nu li se răspunde
Căldura și apa caldă în București sunt greu de găsit. Oamenii se plâng că fac frigul în case și că se spală cu apă încălzită la aragaz, exact ca pe timpul lui Ceaușescu. Doar că acum, aceștia au dispoziție un dispecerat, unde angajați de la Termoenergetica ar trebui să le răspundă. Nu de fiecare se întâmplă acest lucru, iar cei de la Primăria Capitalei se scuză că apelurile sunt extrem de multe și operatorii sunt puțini.
UPDATE, ORA 17.10
Reprezentanții Primăriei Capitalei au anunțat că între timp numărul despecerilor a fost suplimentat, la cererea primarului general Nicușor Dan. Astfel că pe lângă cei patru operatori pe tură ai Termoenergetica, PMB a completat serviciul cu încă 30 de operatori. Aceștia sunt împăriți în două ture (câte 15 pe fiecare tură), cu un program de lucru de luni până vineri, de la 07.00-22.00 (ambele ture).
Compania Municipală Termoenergetica, aflată în subordinea Primăriei Capitalei, este asaltată cu telefoane.
Înfrigurați, bucureștenii sună disperați la numărul gratuit Telverde 0800.820.002 ca să afle ce se întâmplă cu blocul unde locuiesc și când sunt șanse ca viața lor să revină la normal.
16 operatori lucrează la dispeceratul Termoenergetica
Click! a aflat că la dispeceratul Termoenergetica lucrează 16 operatori din cadrul Serviciului Comunicare și Relații cu Publicul. Dar nu toți deodată, ci câte patru pe tură, care acoperă program non-stop.
”Din cei patru operatori, unul este responsabil cu actualizarea informațiilor pe site-ul companiei, iar ceilalți trei preiau apeluri telefonice și oferă în scris informații pe aplicația chat, aferentă site-ului - www.cmteb.ro”, au precizat pentru Click! reprezentanții Primăriei Capitalei.
500 de bucureșteni sună zilnic la Termoenergetica
Numărul mediu de apeluri primite la call-center, în 24 de ore, este de 500 apeluri telefonice şi circa 400 apeluri prin intermediul aplicaţiei de chat.
Cel mai mare număr de apeluri a fost înregistrat în data de 8 decembrie, când s-au înregistrat 1.058 apeluri, iar cel mai mic număr de apeluri a fost înregistrat în data de 14 decembrie, respectiv 193 de apeluri.
Dar sunt zile când sunt primite mii de apeluri. Pentru că operatorii nu fac față, multe dintre ele nu sunt preluate.
”În perioadele în care apa caldă sau căldura sunt oprite sau funcționează deficitar, în mai multe zone din București se înregistrează foarte multe apeluri telefonice. În funcție de dimensiunea zonei afectate, acestea sunt de la câteva sute de apeluri, pîna la cateva mii. Aceasta este principala cauză pentru care timpul de așteptare al unui apel crește, iar colegii noștri nu reușesc să preia apelurile în totalitate”, ne-au explicat autoritățile.
Problemele acuzate de bucureșteni: nu au apă caldă și căldură și vor să li se reducă facturile
Printre problemele ridicate de bucureșteni se regăsesc cele privind furnizarea defectuoasă a apei calde și a încălzirii, prelungirea termenelor de finalizare pentru lucrările efectuate la rețelele termice sau se solicită diminuarea facturii corespunzător cu perioada în care căldura sau apa caldă nu au fost furnizate în parametri contractuali.
Totodată, clienții doresc să știe care este motivul pentru care persistă funcționarea sub parametri, în anumite zone, la anumite ore din zi, sau de ce nu se oprește furnizarea apei calde menajere atunci când aceasta nu se furnizează la parametri contractuali.
11 dispecerate Termoenergetica la nivel de sectoare
Pe lângă Telverde, Termoenergetica are implementat și numărul de urgența 031.9442 care deservește 11 dispecerate existente în toate cele șase sectoare ale Capitalei.
”Aici, lucrează aproximativ 90 de operatori, tot cu program non-stop, în câte patru ture. În paralel, aceștia au în administrare, pe lângă alte responsabilități, și liniile telefonice fixe, alocate fiecarui dispecerat”, au mai precizat reprezentanții Teromenergetica.
Citește și: