Iată cum funcţionează serviciul 112! A repetat povestea de trei ori pentru a fi localizat

Ultima actualizare:

    Voluntarii sunt instruiţi să acorde primul ajutor
Voluntarii sunt instruiţi să acorde primul ajutor

La o săptămână de la tragedia din Caracal, când autorităţile au bâjbâit în găsirea Alexandrei după apelul ei repetat la 112, povestea se repetă. Deşi au primit toate coordonatele de localizare, STS, Poliţia şi Ambulanţa nu au reuşit să identifice locul unui accident de circulaţie produs pe o şosea extrem de circulată, DN21, la Drajna.

Adrian Gheorghe a fost, zilele trecute, omul potrivit la locul potrivit. Şi anume, în apropierea sa a avut loc un accident rutier şi el s-a dus să dea primul ajutor, mai ales că este instruit în acordarea primului-ajutor  ca voluntar al programului “Există un erou în fiecare dintre voi!”. În accident au fost implicate şase persoane, două fiind rănite uşor, informează adevarul.ro.

Povestea halucinantă este prezentată pe o pagină de socializare de Marius Mitrică, un prieten de-al lui Adrian, care a ajuns printre primii la faţa locului. Deşi a apelat autorităţile pentru a cere ajutor, voluntarul a fost pus în faţa unei situaţii incredibile: locaţia în care se afla nu a putut fi identificată rapid, deşi când i-a apelat acesta utilizase Aplicaţia Apel 112, prin care localizarea se face automat. Tânărul a fost nevoit să repete povestea de trei ori, după ce a fost sunat pe rând de operatorul de la 112, Poliţie şi Ambulanţă şi după ce dăduse de tot atâtea ori coordonatele. Şi culmea, accidentul se petrecuse pe un drum naţional foarte circulat care face legătura între Călăraşi şi Slobozia, nu pe vreun drum de ţară. Iată discuţiile dintre Adrian Gheorghe şi operatori!

Accidentul a avut loc în apropiere de Drajna, nu pe vreun drum de ţară
Accidentul a avut loc în apropiere de Drajna, nu pe vreun drum de ţară

Adrian: “... V-am sunat de pe aplicaţia Apel 112, tocmai ca să aveţi coordonatele exacte. Nu le vedeţi?”

Operatoarea 112: “Ba da, dar vă rog să-mi spuneţi mai exact unde sunteţi” 

Omul oferă detaliile şi crede că utilizând aplicaţia şi în plus oferind şi verbal coordonatele, este liber să se ocupe de victime. Surpriză! În câteva clipe sistemul “automat” începe să-l caute, dar pe modul “manual”.

Apel 1: “Bună ziua, sunt de la 112, aţi sunat mai devreme pentru un accident. Vă rog să ne spuneţi locaţia exactă!” 

Adrian reia discuţia de mai devreme, explică, închide, dar degeaba, telefonul sună iar!

Apel 2: “Bună ziua, de la Poliţie sunt, aţi sunat la 112 pentru un accident. Unde e mai exact? Pe drumul spre satul…? Sau de la Drajna spre satul…?” Omul nostru repetă povestea. A doua oară!

Apel 3: “Bună ziua, suntem de la Ambulanţă, aţi sunat mai devreme, mai exact unde e accidentul??” 

Pare, dar nu e banc. Voluntarul a fost nevoit să spună a treia oară unde se află, noroc că victimele suferiseră răni uşoare! Ce s-ar fi întâmplat dacă era un caz de viaţă şi de moarte?

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
kate si william
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
Brad Crăciun Foto Brazi de Crăciun jpeg
sarbatori griji cheltuieli jpg
bloc jpg
image png
ozn spania curcubeu jpg
Pensionari discută cu reprezentanții presei și oficialii Caselor de Pensii de care aparțin privind recalcularea pensiei, în București. FOTO Inquam Photos / Octav Ganea
cluj wings investitei
riduri ochi jpeg
image
actualitate.net
image
actualitate.net