Pasajul Unirii, din București, blocat, din nou! Un camion a pulverizat bariera metalică de la intrare

Ultima actualizare:

Un accident rutier a avut loc joi, 8 septembrie, la intrarea sudică a pasajului Unirii, din București. Un camion de mare tonaj a pulverizat limitatorul de înălțime de la intrarea în tunel.

Pasajul Unirii, blocat de un camion, joi, 8 septembrie. INQUAM Photos/Octav Ganea
Pasajul Unirii, blocat de un camion, joi, 8 septembrie. INQUAM Photos/Octav Ganea

Pasajul Unirii, din București, a fost reinaugurat duminică seara, 4 septembrie. Lucrările de mentenanță a celui mai lung tunel rutier, din Capitală, au fost accelerate, pentru ca artera să fie practicabilă luni, 5 septembrie, ziua când a început noul an școlar.

Două accidente, la indigo

Momentul a fost urmat de o cronologie halucinantă de accidente comise de șoferi profesioniști. Marți, 6 septembrie, un autocar a blocat intrarea nordică, dinspre Piața Universității, când șoferul a acroșat limitatorul de înălțime al pasajului.

Grinda metalică a răzuit plafonul autovihuculului, distrugând instalațiile de climatizare instalate în acea parte a caroseriei autocarului.

Vezi și: Pasajul Unirii din Bucureşti, inundat în urma furtunii

Joi, 8 septembrie, un cetățean turc nu a acordat atenție limitelor de înălțime semnalizate pe bariera instalată la punctul sudic de acces, din direcția Tineretului.

Acesta a pulverizat, pur și simplu, grinda din oțel, care a secționat cabina TIR-ului. Din fericire, daunele sunt doar materiale, fără să existe victime în rândul șoferilor.

Vorbim, așadar, despre doi șoferi profesioniști care au ignorat restricția vehiculelor mai înalte de 3.50 metri, în pasaj.

Grinda este instalată pentru a evita situații precum cea din 2019, când alt TIR, condus tot de un cetățean turc a rămas blocat în pasaj, din cauza diferenței de înălțime.

La acel moment, s-a discutat despre o punere în operă greșită a covorului asfaltic, stratul fiind turnat peste vechea cale rulantă.

Astfel, în 2019, șoferul ar fi respectat limita de înălțime impusă, dar înălțimea reală era alta, covorul asfaltic suplimentar, reducând distanța dintre sol și tavanul pasajului.

Până anul acesta, urmele lăsate de TIRul blocat, în 2019, au fost vizibile pe plafonul tunelului.

Tirurile nu au voie să tranziteze centrul Bucureștiului, cu atât mai puțin să circule prin pasajul de la Unirii, a precizat Marius Coaje, coordonatorul lucrărilor de reabilitare din partea Primăriei Sectorului 4, la Europa FM:  „Tirurile n-au intrat niciodată prin pasajul Unirii și nici acum nu circulă. Autotrenul de azi avea undeva la 4.20 metri înălțime, iar pasajul are undeva la 3.90, deci niciodată n-avea cum să intre în acest pasaj”.

Citește și: Adio liniște! Ce se întâmplă pe ”frontul” din Pasajul Unirii

Șoferul turc, responsabil de comiterea accidentului de joi, 8 septembrie a fost sancționat de Poliția Rutieră. În urma accidentului, traficul rutier a fost blocat, în zonă, aproximativ două ore.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
fabrica DeLonghi jpg
image
image
image
image
image
image
monezi jpeg
pansies 7210851 1280 jpg
Imperiul Roman, hunii şi goana după aur jpeg
image png
turista vulcan jpg
image png
Marcel Ciolacu și Nicolae Ciucă FOTO Mediafax jpg
Marcel Ciolacu fb jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net