Pasajul Unirii, din București, blocat, din nou! Un camion a pulverizat bariera metalică de la intrare

Ultima actualizare:

Un accident rutier a avut loc joi, 8 septembrie, la intrarea sudică a pasajului Unirii, din București. Un camion de mare tonaj a pulverizat limitatorul de înălțime de la intrarea în tunel.

Pasajul Unirii, blocat de un camion, joi, 8 septembrie. INQUAM Photos/Octav Ganea
Pasajul Unirii, blocat de un camion, joi, 8 septembrie. INQUAM Photos/Octav Ganea

Pasajul Unirii, din București, a fost reinaugurat duminică seara, 4 septembrie. Lucrările de mentenanță a celui mai lung tunel rutier, din Capitală, au fost accelerate, pentru ca artera să fie practicabilă luni, 5 septembrie, ziua când a început noul an școlar.

Două accidente, la indigo

Momentul a fost urmat de o cronologie halucinantă de accidente comise de șoferi profesioniști. Marți, 6 septembrie, un autocar a blocat intrarea nordică, dinspre Piața Universității, când șoferul a acroșat limitatorul de înălțime al pasajului.

Grinda metalică a răzuit plafonul autovihuculului, distrugând instalațiile de climatizare instalate în acea parte a caroseriei autocarului.

Vezi și: Pasajul Unirii din Bucureşti, inundat în urma furtunii

Joi, 8 septembrie, un cetățean turc nu a acordat atenție limitelor de înălțime semnalizate pe bariera instalată la punctul sudic de acces, din direcția Tineretului.

Acesta a pulverizat, pur și simplu, grinda din oțel, care a secționat cabina TIR-ului. Din fericire, daunele sunt doar materiale, fără să existe victime în rândul șoferilor.

Vorbim, așadar, despre doi șoferi profesioniști care au ignorat restricția vehiculelor mai înalte de 3.50 metri, în pasaj.

Grinda este instalată pentru a evita situații precum cea din 2019, când alt TIR, condus tot de un cetățean turc a rămas blocat în pasaj, din cauza diferenței de înălțime.

La acel moment, s-a discutat despre o punere în operă greșită a covorului asfaltic, stratul fiind turnat peste vechea cale rulantă.

Astfel, în 2019, șoferul ar fi respectat limita de înălțime impusă, dar înălțimea reală era alta, covorul asfaltic suplimentar, reducând distanța dintre sol și tavanul pasajului.

Până anul acesta, urmele lăsate de TIRul blocat, în 2019, au fost vizibile pe plafonul tunelului.

Tirurile nu au voie să tranziteze centrul Bucureștiului, cu atât mai puțin să circule prin pasajul de la Unirii, a precizat Marius Coaje, coordonatorul lucrărilor de reabilitare din partea Primăriei Sectorului 4, la Europa FM:  „Tirurile n-au intrat niciodată prin pasajul Unirii și nici acum nu circulă. Autotrenul de azi avea undeva la 4.20 metri înălțime, iar pasajul are undeva la 3.90, deci niciodată n-avea cum să intre în acest pasaj”.

Citește și: Adio liniște! Ce se întâmplă pe ”frontul” din Pasajul Unirii

Șoferul turc, responsabil de comiterea accidentului de joi, 8 septembrie a fost sancționat de Poliția Rutieră. În urma accidentului, traficul rutier a fost blocat, în zonă, aproximativ două ore.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
profi1 jpeg
cna consiliul national al audiovizualului Foto Facebook jpg
masina electrica
image
actualitate.net
image
actualitate.net