Polițiștii locali, afișați cu poză și număr de telefon în scările de bloc
Vecinul dă muzica prea tare și face gălăgie, sau cineva ți-a ocupat locul de parcare, ori blochează circulația? Poți suna să vorbești direct cu persoana responsabilă să ia măsuri. Începând de mâine, 22 martie, fiecare cetățean din sectorul 6 al Capitalei va putea lua direct legătura cu responsabilii zonali de la Poliția Locală și de la ADPDU.
Afișe cu pozele și numerele de telefon ale polițiștilor, puse în scările de bloc
În acest sens, au fost realizate afișe, pentru cele 30 de microzone din sector, în care apar doi polițiști de proximitate și doi reprezentanți de la Administrația Domeniului Public, cu fotografii și numere de telefon, ce vor fi lipite la toate scările de bloc.
Acestora le vor putea fi transmise sesizări ce țin de curățenie, probleme administrative ori legate de ordinea și liniștea publică, zilnic, între 7.00-21.00, în cazul Poliției Locale, și de luni până vineri, între 7.00-15.30, în ceea ce privește ADPDU. În cazul polițiștilor locali, se poate fi folosit în continuare și numărul din dispecerat 021.9546, disponibil non-stop.
„Am reorganizat Serviciul de Proximitate, pentru ca permanent agenții Poliției Locale să fie pe teren, să aibă responsabilități clare. Până acum, responsabilitățile au fost difuze: circa 40 de oameni răspundeau de un cartier. Și când întrebam un polițist local de ce un auto abandonat nu era luat în evidență sau de ce un teren era murdar, ridica din umeri. Acum, fiecare este responsabil de o zonă. La fel am reorganizat și ADPDU Sector 6. Vom avea echipe permanente în fiecare zonă”, a declarat Ciprian Ciucu, primarul Sectorului 6.
Principalele sarcini ale polițiștilor de proximitate
• Afluirea elevilor în proximitatea școlilor;
• Supervizează șantierele și dispun măsuri contravenționale sau anunță Serviciul de Mediu, după caz;
• Identifică terenurile și clădirile nesalubrizate/degradate și transmit celor de la Disciplina în Construcții /Mediu;
• Identifică și țin evidența mașinilor abandonate pe spațiul public și le transmit Serviciului Mediu;
• Urmăresc programul de funcționare și menținerea curățeniei în zona agenților economici;
• Urmăresc starea de curățenie din grădinile blocurilor și aplică sancțiuni;
• Identifică elementele de mobilier stradal vandalizate/degradate/distruse și anunță ADPDU S6;
• Identifică toate lucrările edilitare sau de locuințe, urmăresc remedierea aspectelor și le transmit la Direcția de Servicii Publice;
• Urmăresc și sancționează abaterile din punct de vedere al parcării și circulației rutiere.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect? Scrie-ne pe adresa pont@click.ro!
Poți urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram.