De ce trebuie să bei ceai de banană înainte de a te pune la somn. Tot mai mulți oameni apelează la această metodă

Credeți sau nu, fructul care ne oferă cea mai mare energie ne ajută, de asemenea, să ne liniștim și să dormim mai bine. Este vorba despre banană. Chiar dacă ceaiul de banană este o băutură mai puțin cunoscută, află că are multe beneficii și te ajută mai ales dacă suferi de insomnie.

Ceaiul de banane, cel mai puternic somnifer natural / Foto: Freepik
Ceaiul de banane, cel mai puternic somnifer natural / Foto: Freepik

Dacă te numeri printre persoanele care suferă de insomnie și apelezi adesea la somnifere sau alte metode, află că poți scăpa de această grijă printr-o metodă naturală. Foarte eficient și plăcut la gust, ceaiul de banane ajută la un somn bun, liniştit şi chiar să te trezeşti mai odihnit, potrivit specialiștilor.

Ceaiul de banane, de asemenea, poate fi o sursă excelentă de potasiu și magneziu, care sunt minerale importante pentru sănătatea inimii. În plus, conține vitamina B6, care ajută la susținerea unui sistem imunitar sănătos și a dezvoltării celulelor roșii din sânge. Ceaiul de banane a devenit un ajutor pentru somn.

Cum prepari ceai de banane

Ceai de banane fără coajă

1. Umpleți o oală cu 2-3 cești (500-750 ml) de apă și o puneți la fierbere.

2. Tăiați ambele capete și scăpați de coajă.

3. Adăugați banana în apa clocotită.

4. Lăsați-o să fiarbă timp de 5-10 minute.

5. Adăugați scorțișoară sau miere (opțional).

6. Scoateți banana și împărțiți lichidul rămas în 2-3 cești.

Ceai de banane cu, coajă

1. Umpleți o oală cu 2-3 cești (500-750 ml) de apă și o puneți la fierbere.

2. Spălați ușor o banană întreagă sub apă pentru a îndepărta murdăria și resturile.

3. Lăsând coaja, tăiați ambele capete.

4. Adăugați banana în apa clocotită.

5. Lăsați-o să fiarbă timp de 15-20 minute.

6. Adăugați scorțișoară sau miere (opțional).

7. Scoateți banana și împărțiți lichidul rămas în 2-3 cești.

Dacă beți ceaiul singur, puteți pune restul în frigider și să-l consumați în următoarele 1-2 zile, reci sau reîncălzite, potrivit healthline.ro. Totodată, recomandat ar fi, pentru un somn rapid, să îl beți cu o oră înainte de culcare. Iar, pentru a evita risipa, utilizați bananele rămase în alte rețete, cum ar fi pentru piureuri, fulgi de ovăz sau pâine cu banane.

  Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro!      

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
dorin cocos jpg
image
image
image
image
image
image
Fun Zone jpeg 1 jpeg
bucatarie pexels jpg
rosii tomate istock jpg
printesa kalina a bulgarieri sotul copilul AFP jpg
statuie mihai Eminescu colaj facebook jpg
tantari jpg
wizz air pixabay jpg
cetate ardud
image
actualitate.net
image
actualitate.net