Fa┼úa ta ├«┼úi spune de ce suferi ┼či cum s─â te repari

12 februarie 2017
simeon stalpnicul png
Femeile trebuie s─â ┼úin─â cont de semnele pe care le v─âd pe chipul lor pentru a-┼či men┼úine s─ân─âtatea

Pe m─âsur─â ce anii trec, organismul se confrunt─â cu probleme! De vin─â poate s─â fie o alimenta┼úie deficitar─â ├«n minerale ┼či vitamine. La menopauz─â, lucrurile sunt ┼či mai complicate. Corpul e supus la un stres mai mare dec├ót se crede.

Pentru a ┼čti ce le lipse┼čte, femeile trebuie s─â-┼či analizeze cu aten┼úie propria fa┼ú─â. Chipul transmite semnale privitoare la deficien┼úele din corpul lor. Ca s─â nu se confrunte cu grave probleme, cum ar fi depresiile, anxietate, pierderi de memorie, dureri de articula┼úii sau boli mai grave, trebuie s─â ia m─âsuri de urgen┼ú─â. ├Än func┼úie de fiecare semn de pe fa┼ú─â, pot afla ce deficien┼úe au ┼či s─â ├«┼či asigure mineralele care le lipsesc din anumite alimente.

Laba g├ó┼čtii la ochi

  • Cauze: Deficien┼ú─â de vitamina B2. Aceasta afecteaz─â s─ân─âtatea ochilor ┼či a pielii, de aceea apar ridurile.
  • Solu┼úie: Br├ónza, migdalele ┼či ou─âle sunt surse bune de vitamina B2.

Buze cr─âpate

  • Cauze: Acestea pot s─â fie cauzate de lipsa de vitamina B6, care asigur─â elasticitatea pielii.
  • Solu┼úie: Cartofii ┼či cerealele integrale sunt bogate ├«n vitamina B6.

Piele ro┼čie

  • Cauze: Deficien┼ú─â de zinc. Aceasta poate s─â cauzeze ┼či acnee.
  • Solu┼úie: iaurtul, vita hr─ânit─â cu iarb─â ┼či n─âutul sunt bogate ├«n zinc.

Piele uscat─â

  • Cauze: Nu ave┼úi suficient─â vitamina A. Aceast─â vitamin─â, numit─â retinol, este cheia pentru o piele t├ón─âr─â ┼či catifelat─â
  • Solu┼úie: Ficatul, cartofii dulci ┼či br├ónza sunt execelente surse de vitamina A.

Mătreaţa

  • Cauza: O lips─â de biotin─â. Aceasta ajut─â la men┼úinerea s─ân─ât─â┼úii p─ârului, a ungiilor ┼či a pielii.
  • Solu┼úie: Ou─âle, cerealele integrale ┼či laptele sunt surse bune de biotin─â.

Subţierea părului

  • Cauze: O lips─â de biotin─â ┼či de vitamina C, care ajut─â la s─ân─âtatea p─ârului.
  • Solu┼úie: Citricele, cum ar fi l─âm├óile ┼či portocalele sunt o surs─â bun─â de vitamina C.

Riduri

  • Cauze: expunerea exagerat─â la radia┼úiile ultraviolete distruge colagenul ┼či elastina.
  • Solu┼úie: tratamente faciale pe baz─â de ulei de m─âsline, masaje faciale cu lapte de cocos, ghimbir, banane ┼či semin┼úe.

Cum întinerim cu fiecare farfurie

O alimenta┼úie s─ân─âtoas─â este secretul tinere┼úii ve┼čnice. Conform unor studii realizate de-a lungul a 10 ani, peste 60% din femeile cu v├órste cuprinse ├«ntre 21 ┼či 65 de ani ├«mb─âtr├ónesc prematur dac─â nu respect─â ni┼čte reguli alimentare simple. Renun┼ú─â la alimenta┼úia nociv─â (mezeluri, m├óncare fast food ┼či glutenul din p├óine), ├«n fiecare zi consuma┼úi uleiuri s─ân─âtoase bogate ├«n acizi gra┼či Omega-3, 6 ┼či 9 ┼či consuma┼úi zilnic produse bogate ├«n colagen (carne, nuci, ou─â ┼či semin┼úe). Zilnic, trebuie s─â m├ónca┼úi spanac, broccoli ┼či salate, dar ┼či fitoceramide din orezul brun. Ave┼úi nevoie zilnic de antioxidan┼úi ┼či potasiu pe care le ob┼úine┼úi din banane, morcovi, tomate ┼či fasole. Dup─â-amiaza ave┼úi nevoie de un iaurt ┼či de un ceai de rooibos.

simeon stalpnicul png
kate profimedia 0692807495 jpg
2vancea botez jpg
loredana chivu jpg
Gabi B─âd─âl─âu jpeg
1alexandra stan mihai morar png
bianca dragusanu png
image
adevarul.ro
image
adevarul.ro
femeie care numara bani jpeg
calendar ortodox 2021 22 mai sfantul mucenic vasilisc png
variola
1 olena zelenska prima doamna a ucrainei jpg sotia lui volodimir zelenski razboi in ucraina copii 6 jpg jpeg
ambulanta
regina elisabeta (2) jpg