Lux și opulență pe Instagram. Noua funcție care-ți permite să ieși în văzul tuturor

Așa cum poți eticheta alte conturi ale prietenilor atunci când postezi pe Instagram, acum poți eticheta și produsele pe care le folosești, fără a fi nevoie să răspunzi prietenilor, în privat, asupra hainelor și produselor pe care le-ai folosit pentru acel outfit.  

Instagram aduce funcția de echitare pentru produsele din postările utilizatorilor
Instagram aduce funcția de echitare pentru produsele din postările utilizatorilor

Funcția de etichetare a produselor, care anterior era restricționată la conturile de afaceri și de influenceri, este acum disponibilă pentru toți utilizatorii Instagram cu conturi publice, potrivit unui comunicat oferit de către Instagram. 

Cum să te dai mare în fața prietenilor de pe Instagram

Pentru a eticheta un produs, mai întâi etichetați marca produsului. Apăsați noua opțiune Produse, din partea de jos. Atingeți fotografia și apoi puteți căuta produse pe baza descrierii lor.

Funcția de etichetare a produselor pe Instagram
Funcția de etichetare a produselor pe Instagram

După ce ați etichetat produsul în postarea dvs., oamenii pot atinge eticheta, pot vedea detalii despre produs și îl pot cumpăra. Instagram a spus că dezvoltă și modalități prin care utilizatorii pot eticheta produsele și în cadrul Instastories. 

Citește și Noua actualizare de pe Instagram care-ți va rezolva toate problemele. Ce trebuie să știi

Extinderea caracteristicii vine ca parte a efortului de ani de zile al companiei Meta de a aduce o piață solidă de comerț electronic pe platformele lor de socializare. Instagram a introdus o serie de funcții pentru a aduce cumpărăturile pe platformele sale, inclusiv Checkout și instrumentul de Marketplace, disponibil pe Facebook, pe care foarte mulți români l-au transformat într-un adevărat bazar. 

„De la susținerea mărcilor pe care le iubești până la a-ți ajuta prietenii și familia să descopere noi produse care ar putea să le placă, partajarea produselor pe Instagram a devenit mai ușoară”, se spune în anunțul de la Instagram .

Vezi și Zuckerberg, schimbări majore pe Instagram. Funcția de Story este vizată

Platforma de socializare a atins 2 miliarde de utilizatori activi lunar în toamna anului 2021, după din ce în ce mai multe persoane au decis să-și facă un cont de Instagram și de a migra de pe Facebook, cu care s-au obișnuit de atâta timp.

Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
www.antena3.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.bugetul.ro
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
okmagazine.ro
image
historia.ro
image
historia.ro
georgescu iohannis foto EPA + FB jpg
1280px Podul de la Cernavodă distrus în 1916 jpg
poligon explozie jpg
ucraina png
Schengen shutterstock 9 jpg
lidl jpg
profi1 jpeg
cna consiliul national al audiovizualului Foto Facebook jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net