Angajații room-service, povești halucinante! Care sunt cele mai ciudate lucruri pe care le-au cerut clienții
Un raport recent publicat de platforma Hotels.com, citat de Forbes, a scos la iveală unele dintre cele mai neobișnuite cereri de room service primite de hotelurile partenere din întreaga lume.
În mod obișnuit, oaspeții hotelurilor apelează la room service pentru comenzi simple, cum ar fi un hamburger sau un sandviș cu brânză, dar Hotels.com a solicitat celor 400 de hoteluri partenere să enumere solicitările cele mai extreme sau ciudate din ultimul an.
Rezultatele acestui sondaj reflectă imaginația și preferințele surprinzătoare ale turiștilor din întreaga lume.
Cerințe extravagante ale oaspeților
Printre cererile ciudate s-au numărat comenzi aparent obișnuite, dar adesea cantitățile sau condițiile speciale le-au transformat în solicitări ieșite din comun.
De exemplu, unul dintre hoteluri a primit o solicitare pentru livrarea a 2 kilograme de banane prin room service, iar alt hotel a fost rugat să ofere pâine prăjită arsă.
Într-o altă situație, un client a dorit ca cada de baie să fie umplută cu apă Evian, pentru a asigura o baie „pură” pentru copilul său. Mai surprinzătoare au fost cererile precum laptele proaspăt de capră sau un hot-dog făcut din caviar.
Ca răspuns la astfel de solicitări excentrice, unele hoteluri au decis să îmbunătățească serviciile oferite pentru a răspunde acestor dorințe neobișnuite.
De exemplu, hotelul Milestone din Londra poate aranja un recital de trio de coarde sau un harpist solo de la Orchestra Filarmonică din Londra pentru oaspeții care stau în apartamentele sale.
De asemenea, la hotelul Park Lane din New York, oaspeții pot comanda caviar direct de la linia fierbinte dedicată, formând doar 5 de pe telefonul din cameră.
Lista celor mai bizare cereri din 2024
Raportul din 2024, publicat de Hotels.com, prezintă o nouă listă cu cereri și servicii neobișnuite, diferită de primul raport realizat cu un an în urmă.
Printre cele mai ciudate solicitări din lista inaugurală s-au numărat cereri pentru apă dietetică, înghețată topită și chiar blowfish.
Alte solicitări din acea listă au inclus prepararea unui pește adus de oaspete, popcorn de cocos, omletă albă fără ouă și shakshuka fără ou. De asemenea, a fost raportată o comandă pentru orez pentru un câine și o solicitare mai neobișnuită de bizon.
Astfel, această analiză a cerințelor clienților arată cum hotelurile se adaptează și, uneori, chiar inovează pentru a răspunde acestor cereri ieșite din comun.