Ce poți să primești gratuit în avion. Puțini călători știu acest lucru: „Să nu vă fie frică să cereți”

28 iulie 2023 14:28   Fapt divers

Există lucruri utile care sunt complet gratuite într-un avion, dar pasagerii uită să întrebe de ele. Unele dintre aceste elemente sunt standarde pe care toate companiile aeriene, cu excepția celor low-cost, le vor respecta în general, iar altele se găsesc în cazuri specifice.

Oricum, acestea sunt lucrurile pe care încă te poți aștepta să le primești gratuit odată ce te-ai instalat pe locul tău de zbor. Mâncarea, unele băuturi și alte bunătăți se găsesc încă pe lista companiilor de zbor din întreaga lume.

Gustările

De exemplu, gustările. Gustările sunt un alt articol de pe această listă care este considerat de la sine înțeles ca parte garantată a oricărui zbor. Se așteaptă cel puțin o pungă mică de covrigei sau/și alune. În plus, poți cere adesea suplimentar dacă ți-e foame. Cu excepția cazului în care acestea sunt într-adevăr epuizate, în mod normal însoțitorii de bord vor fi mai mult decât bucuroși să le furnizeze.

Medicamente de bază și bandaje

Accidentele se întâmplă. Bolile și rănile apar din când în când fără să te aștepți, dar asta nu înseamnă că trebuie să suferi sau să încerci să le remediezi singur. O tăietură, o zgârietură sau o boală minoră poate fi de obicei tratată chiar la bordul avionului. Echipajele de zbor poartă o trusă medicală de bază pentru a ușura orice disconfort minor care se întâmplă în timp ce sunt în aer. Lucruri precum dureri de cap și medicamente pentru stomac, creme pentru arsuri și bandaje sunt de obicei disponibile la bordul aeronavei.

Umplerea sticlei cu apă

Aducerea unei sticle de apă reutilizabilă economisește timp, bani și este ecologică. Aeroporturile te vor lăsa să treci prin securitate cu orice sticlă de apă. Odată ajuns în avion, sări peste oferta de băutură a însoțitorilor de bord și, în schimb, întreabă dacă nu le-ar deranja să-ți umple sticla cu apă. Ei vor spune adesea da, folosind propriile sticle de apă. Astfel, în loc să ai o cană deschisă cu câteva înghițituri de apă pe care trebuie să le bei rapid înainte de a se vărsa, ai o sticlă plină pentru a te menține hidratat. În plus, sticlele sunt adesea etanșe, făcându-le ușor de depozitat în geantă sau în spătarul scaunului, fără a fi nevoie să țineți masa cu tavă jos, scriu cei de la Travel.com.

Truse de îngrijire

Multe zboruri vor oferi un kit de îngrijire pentru pasageri. Seturi mici de periuțe de dinți, pastă de dinți, șosete sau chiar papuci sunt așezate în spătarul scaunelor sau sunt disponibile la cerere. Acesta este în mare parte specific companiei aeriene. Chiar dacă nu vedeți unul la îmbarcare, întrebați un însoțitor de bord. S-ar putea să le aibă ascunse în spate și ferite de vedere, dar să fie bucuroși să vă ofere unul.

Dezinfectant pentru mâini și șervețele dezinfectante

Cu toții cunoaștem teama de a sta într-un avion și de a auzi cu groază tusea venită de la colegul tău de lângă ușă. Să te îmbolnăvești după zbor este foarte frecvent, dar poate fi o modalitate mizerabilă de a începe o călătorie sau de a te întoarce acasă dintr-una. De aceea, este indicat să folosești frecvent dezinfectant pentru mâini. De fiecare dată când mergeți la baie și atingeți mânerele de pe uși, de exemplu. Altă modalitate este să folosești șervețele pentru a curăța consola televizorului din fața ta, cotierele sau chiar comutatoarele de lumini de deasupra scaunului. Un însoțitor de bord vă poate furniza cu ușurință aceste articole.

Țineți copiii ocupați cu pachetele de activități

Părinții cunosc prea bine încercările de a distra un copil pe parcursul unui zbor lung. În această eră digitală, este mai ușor ca niciodată să-ți pui copilul în fața unui ecran ore în șir. Dar nu orice copil este unul digital și nu toți părinții își doresc ca micuțul lor să fie lipit de un televizor pe tot parcursul zborului. Când credeți că trebuie să ia o pauză, întrebați însoțitorul de bord dacă există pachete de activități la bord. Multe companii aeriene oferă un pachet de jocuri sau alte activități de menținere a atenției pentru a ține copiii ocupați și pentru a le distrage atenția.

Căști

Uneori, uităm doar să împachetăm căștile sau le  aducem doar cele Bluetooth (care nu funcționează cu sistemele din avion). Zborurile care au televizoare au de obicei și căști. Majoritatea companiilor aeriene vă vor permite să împrumutați o pereche gratuit. 

Cum reacționează însoțitorii de bord când le ceri lucruri gratuite

Un însoțitor de zbor, citat de The Sun, a dezvăluit cum se simt cu adevărat atunci când pasagerii le cer mâncare suplimentară. Un membru al echipajului de cabină, care a susținut că lucrează pentru Southwest Airlines, a spus că depinde întotdeauna de felul în care întrebi.

O persoană a întrebat pe Reddit: „Te superi când oamenii cer gustări sau băuturi suplimentare?”. Însoțitorul de bord a răspuns: „Nu, o să-ți dau câte vrei. Doar spune te rog și mulțumesc.

El a adăugat: „Cred, sincer, că nu ne interesează dacă ceri mai mult de o gustare. Cel puțin eu nu".

Ne facem rezerve în fiecare oraș de aprovizionare și cu siguranță avem produse în plus tot timpul".

"Deci, te rog, nu-ți fie frică să ceri. Ori de câte ori cineva mi-a cerut o gustare suplimentară, le dau vreo trei sau patru".

Un alt însoțitor de bord al companiei Southwest a intervenit, spunând: „Dacă cineva face cunoscut că îi plac gustările, îi aduc cu plăcere o mână foarte mare de ele de fiecare dată".

Mai multe