O femeie s-au urcat într-un avion Ryanair și a ajuns în Spania, deși avea bilet la Paris: „Aveam locul 34A și nu exista”
Jem Maybank a avut parte de o experiență neașteptată în timp ce călătorea cu Ryanair. În loc să ajungă la destinația sa planificată, Paris, Franța, aterizează în Benidorm, Spania.
Confuzia de la poarta de îmbarcare
Călătoria neplanificată a început când Maybank s-a îmbarcat greșit în zborul spre Benidorm, în loc să urce în avionul care trebuia să o ducă la Paris. Aceasta a fost rezultatul unei erori la poarta de îmbarcare, unde a confundat numărul porții și a fost scanat greșit biletul de îmbarcare.
Femeia în vârstă de 30 de ani a relatat că personalul de la poartă i-a verificat biletul de îmbarcare fără să remarce greșeala. La bord, a descoperit că locul ei rezervat nu exista, iar echipajul a explicat că schimbările de aeronave pot duce la astfel de probleme.
„Am fost grăbită. Căutam poarta spre Paris Beauvais. Am văzut că era poarta 6 sau ceva de genul ăsta, dar asta era de la distanță. Am mers spre poartă și am așteptat la coadă. Personalul mi-a scanat biletul de îmbarcare, codul QR, și l-a citit. Nu cred că am fost atentă să fiu sinceră. Aveam locul 34A și nu exista. I-am arătat unui membru al echipajului de cabină. Mi-a spus doar „uneori se întâmplă asta când schimbăm aeronava”, a povestit femeia, conform Mirror.
Răspunsul Ryanair și soluționarea incidentului
După aterizare, Maybank a realizat eroarea și s-a adresat echipajului Ryanair. Compania a recunoscut că fiecare pasager are responsabilitatea de a se asigura că se îmbarcă în zborul corect, dar i-a oferit imediat un zbor reprogramat gratuit către Paris.
Ryanair a subliniat importanța verificării atente a detaliilor de îmbarcare și a asigurat că va investiga incidentul pentru a evita situații similare în viitor.
„Acest pasager a rezervat să călătorească de la Leeds Bradford la Paris sâmbătă, 22 iunie, dar a trecut prin poarta greșită și în schimb s-a îmbarcat într-un zbor spre Alicante. Este responsabilitatea fiecărui pasager să se asigure că se îmbarcă în aeronava corectă. \
Există mai multe puncte de contact care informează pasagerii cu privire la destinația aeronavei, inclusiv semnalizarea de la poartă și anunțurile dinaintea plecării fiecărui zbor. La sosirea în Alicante, acest pasager a anunțat echipajul că s-a aflat pe zborul greșit și Ryanair a aranjat imediat ca pasagerul să fie reacomodat pe următorul zbor disponibil către Paris, care era programat să plece din Alicante mai târziu în aceeași zi”, a declarat un purtător de cuvânt al Ryanair.