Ce a pățit un român după ce a comandat de 800 lei prin Glovo: „Nu se poate face nimic”

18 noiembrie 2024 11:02   Național

Un român a avut parte de o experiență neplăcută după ce a încercat să își facă cumpărăturile prin intermediul aplicației Glovo. Acesta a plătit suma de 800 de lei, însă nu a mai primit produsele comandate!

Mulți dintre noi folosim diversele aplicații de livrare, pentru a ne face viața mai ușoară. Din păcate, după ce a încercat să își facă cumpărăturile prin Glovo, un român s-a trezit cu o pagubă de sute de lei!

„Pe scurt, am dat o comandă de cumpărături în total aproximativ 800 de lei”, spune acesta, într-o postare pe platforma de socializare Reddit.

A plătit 800 de lei pentru cumpărături

Potrivit postării, toată problema a fost cauzată de faptul că bărbatul a plasat accidental comanda pe o altă adresă.

„Pentru comanda asta am pus din greșeală adresa de la muncă eu fiind acasă, când a ajuns comanda mi-a scris un curier nepalez pe chat "Sunt aici vii să iei comanda." I-am spus că am pus adresa greșită dându-mi seama după și l-am întrebat dacă poate veni la adresa corectă și că suport eu cheltuielile extra de drum/timp pierdut sau ce se mai adaugă, sau dacă mai poate aștepta că vin eu acolo, distanța fiind de 10-15 minute, la care a închis chat-ul și a finalizat comanda”, mai scrie românul, pe Reddit.

Atunci când a contactat Glovo, aceștia au spus că nu se poate face nimic deoarece totul este acoperit de politica companiei. În plus, se pare că banii și cumpărăturile ar rămâne la companie.

„Am contactat support-ul pe chat și mi-au spus că își cer scuze, dar nu se poate face nimic pentru că sunt acoperiți de politica firmei fiindcă nu am ridicat comanda”, mai este scris în postare. La final, românul se întreabă dacă mai poate face ceva și dacă li s-a mai întâmplat și altora o astfel de situație.

Cum au reacționat internauții

Un român care a lucrat ca livrator a răspuns că într-adevăr aceasta este politica companiei. El a spus că i s-a mai întâmplat și lui să rămână cu mâncare, din acest motiv. „Politica asta există deoarece curierul trebuie să „livreze" în continuu... nu are voie să aștepte”, spune acesta.

Alți utilizatori au remarcat faptul că o astfel de politică este ilegală, în timp ce un alt utilizator se întreabă de ce ar folosi lumea un serviciu precum Glovo pentru cumpărături de acest fel, dșei există aplicații specializate, cum ar fi Bringo, sau Sezamo.

Mai multe