Ofertă la LIDL! Cel mai iubit produs se vinde cu nici 2 lei. Românii dau buzna să-l cumpere de pe rafturi

22 iulie 2023 15:54   Național

Săptămânal, românii au posibilitatea de a achiziționa produse la oferte, în diverse lanțuri mari de magazine din țară. Cele mai accesibile produse se găsesc, cu siguranță, în Lidl. De data aceasta, una dintre cele mai îndrăgite oferte este cea a produselor care se vând cu aproape 2 lei. Iată despre ce este vorba.

Lidl lansează noi produse populare în rândul românilor și le vinde la prețuri accesibile. Mai exact, este vorba despre scăricica de porc, ce va fi disponibilă în magazinele Lidl până pe 23 iulie la prețul de 2,19 lei. Poți alege între scăricică de porc natur sau scăricică marinată. Ar trebui, însă, să te grăbești dacă vrei să profiți de această ofertă, deoarece stocul este limitat. Și nu numai acest produs, ci și altele sunt disponibile la prețuri accesibile.

Oferta Lidl

Cârnații stick de la Pikok, de exemplu, desponibili în patru sortimente diferite, din carne de porc cu ardei iute, din carne de pasăre cu brânză, cârnați de porc și cârnați de porc și pasăre, se vând cu doar 4,49 lei pe rafturile supermarketului. 

Este și promoția „Acasă la masă”, în care poți achiziționa un mixer vertical 3 în 1 la prețul de 99 de lei, o răzătoare electrică la 119 lei, un set de oale de inox la doar 119 lei sau un sandwich maker la preţul de 149 de lei. Tototdată, pe rafturile supermarketului vei găsi și o friteuză ce poate fi cumpărată cu 299 de lei, ori un organizator de bucătărie la doar 29,99 lei.

Românii sunt deja obișnuiți cu ofertele gigantului german. Vânzările companiei au crescut cu aproape 26% datorită produselor și a ofertelor. Acum un an, Lidl a deschis peste 50 de filiale noi. Iar, în primele luni ale anului 2023, a deschis încă 15 magazine noi pe piețele în care își desfășoară activitatea.

De asemenea, în urmă cu câteva zile, gigantul german a inaugurat un nou magazin, cu o suprafață totală de 1.331 de metri pătrați, situat pe șoseaua Alexandria, din Sectorul 5 al Capitalei. 

„Inaugurarea magazinului Lidl din București continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă.

În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul Lidl România.

Mai multe