România a râs cu lacrimi la o postare Netflix despre „Insula Iubirii”. Demonstrație de umor românesc cu mii de comentarii

29 august 2024 5:20   Național
Ultima actualizare:

Un mesaj postat pe contul Netflix de pe rețeaua socială Facebook a adunat în câteva ore peste 15.000 de reacții și 4.600 de comentarii pline de umor, la rândul lor apreciate de mii de utilizatori. A fost o competiție de spontaneitate și umor în care s-au prins cele mai renumite branduri din România, dar și instituții ca Ministerul de Interne, ISU sau Sindicatul Europol. Postarea se referea la finala show-ului „Insula Iubirii”, la rândul ei foarte amuzantă.

„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire”

Miercuri seara s-a râs cu lacrimi în România. Totul a început de la un mesaj postat de Netflix pe pagina de Facebook înainte de finala show-ului de pe Antena 1, „Insula Iubirii”.

Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire. Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”.

Postarea se referă la momentul final al emisiunii, în care cuplurile se reîntâlnesc după trei săptămâni în care au stat în vile separate și mulți și-au făcut de cap. Show-ul a adunat audiențe record pe parcursul difuzării.

Fanii emisiunii au comentat îndelung pe rețelele sociale momentele din cadrul show-ului, așteptându-se la o finală explozivă, în condițiile în care unii concurenți au căzut în ispită, dând uitării pe iubitele cu care au venit la emisiune. 

Peste 4.600 de comentarii. Mesajele marilor branduri

Reacțiile au venit în cascadă, multe dintre comentarii stârnind hohote de râs.

„Nu încurajăm risipa, dar dacă – de exemplu – sare pisica pe ecran și-l dărâmă fix când se conectează Andrei (n.r. – unul dintre concurenți) la univers, nu vă dezahardați. Avem noi”, a scris eMAG, referindu-se la îndemnul Netflix „Să nu spargi TV-ul diseară”.

„Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și #KauflandLivrează tot ce ai nevoie”, a fost mesajul Kaufland România. 

„Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm. Știi cum zic?”, au scris și reprezentanții companiei FAN Courier. 

Vola.ro a intervenit cu un mesaj în tonul discuției:

„E ok, mai bine mergi tu în Thailanda și vezi clar cum stau lucrurile și îți faci tu singur bonfire-ul tău pe plajă”, au scris ei.

Nici cei de la ING Bank nu a stat de o parte și au venit și ei cu un sfat:

„Și dacă totuși se întâmplă (n.r. – să spargi televizorul), sigur mai pui de unul nou din economii”, a scris ING România. 

MAI, ISU, comentarii fabuloase: „Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări”  

Instituții precum Ministerul Afacerilor Interne, Inspectoratul pentru Situații de Urgență, Sindicatul Europol sau

„Distrugerea, degradarea sau aducerea în stare de neîntrebuințare a unui bun aparținând altuia ori împiedicarea luării măsurilor de conservare sau de salvare a unui astfel de bun, precum și înlăturarea măsurilor luate se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă. Mai bine iubiți personaje. Dar nu cu "Manuela", au scris polițiștii care administrează pagina de Facebook „Polițiștii au umor”. Mesajul lor a fost apreciat de aproape 1000 de internauți.

Postarea celor de la MAI a adunat peste 4.600 de reacții:

„Lăsați televizoarele în pace!

Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită!”

Aproape 6.000 de reacții a avut comentariul reprezentanților ISU:

„Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?”

Pagina de Facebook „Echipa Națională a României” a atars atenția că urmează primul meci cu Mircea Luceascu pe bancă, iar românii au nevoie de televizor ca să îl urmărească.

„Să aveți în vedere, dacă îl spargeți, că nu mai sunt foarte multe bilete la meciul cu Lituania. E primul meci acasă cu Mircea Lucescu selecționer. Și #GeneratiaDeSuflet are băieți frumoși”, este mesajul fotbaliștilor care a adunat peste 1.800 de reacții.  

Mai multe