Vacanță de coșmar în Bulgaria pentru o familie de români. Ce au pățit turiștii din țara noastră

24 iulie 2023 9:59   Național
Ultima actualizare:

O familie de români a rezervat un sejur de cinci stele la un complex all inclusive din Bulgaria. Ceea ce trebuia să fie o vacanță de vis s-a transformat, din păcate, într-un adevărat coșmar. A fost dată afară din hotel în miez de noapte chiar de către managerul resortului, după ce turiștii români s-au plâns de condițiile mizerabile pe care sunt nevoiți să le suporte.

Jeg peste tot

Cu toate că, rezervarea a fost făcut pe site-ul booking.com la un resort regal din stațiunea bulgărească Elenite, iar fotografiile care prezentau unitatea de cazare erau întântătoare, iar oferta era plină de promisiuni de lux, mese incluse și acces la plajă, românii au trăit un adevărat coșmar.

Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot, Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris revoltată românca pe pagina de Facebook “Travel în Bulgaria”.

Aerul condiționat nu funcționa

Însă, problemele nu s-au oprit aici. Femeia a povestit că au avut probleme cu aerul condiționat, iar reprezentații hotelului le-au transmit că nu au ce să facă și că unica soluție este să doarmă cu geamul deschis. 

„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea. Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, povestește femeia. Femeia a postat și imagini cu lenjeriile vechi și găurite din camerele de 5 stele.

Dați afară din hotel noaptea

Din aceste motive, familia de români a refuzat să mai suporte condițiile mizere de cazare și au cerut banii înapoi. Managera resortului le-a spus acestora că trebuie să vorbească cu cei de la Booking, dar până să apuce ei să facă acest lucru, ea le-a anulat rezervarea de pe Booking. 

„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel! Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, spune femeia care s-a trezit cu bagajele în stradă și vacanța ruinată.  Se pare însă că, familia păgubită o să primească banii pe vacanță înapoi, cel puțin așa au promis reprezentanții site-ului de cazări, scrie Adevărul.ro.

Mai multe