Cum să te distrezi împreună cu prietenii tăi pe TikTok. Effect House, spațiul pentru realitate augmentată
TikTok lansează instrumentul și catalogul său de efecte de realitate augmentată (AR) tuturor creatorilor și dezvoltatorilor, după ce a lansat un closed beta test, în toamna trecută.
Effect House permite creatorilor să-și creeze propriile efecte cu ajutorul camerei AR, care pot fi folosite de alți utilizatori TikTok în cadrul videoclipurilor. Într-un comunicat de presă, compania a transmis că catalogul de efecte de realitate augmentată va fi disponibil pentru „toți creatorii, designerii și dezvoltatorii din întreaga lume” și va include instrumente și resurse de învățare.
Ce o să poți face cu Effect House
„Fie că vă teleportați în lumi noi cu ajutorul efectelor de tip Green Screen sau opriți încadrarea cu Time Warp Scan, efectele creative permit creatorilor să se exprime, să se distreze și să împărtășească povești printr-o gamă largă de formate captivante și interesante”, a scris compania.
TikTok a subliniat că efectele trimise vor fi supuse anumitor linii de reglementare pentru a fi aprobate pentru utilizare. Compania spune, în mod special, că va interzice efectele care „promovează colorismul sau stereotipurile negative împotriva grupurilor protejate” și efectele care „înfățișează operații estetice, cum ar fi materiale de umplere a buzelor, sau încurajează controlul aspectului cuiva”.
Efectele precum Green Screen sunt un pilon în conținutul popular de pe TikTok, iar creatorii realizează adesea videoclipuri folosind efecte ca parte a unei tendințe. TikTok spune că peste 1,5 miliarde de videoclipuri cu efecte au strâns peste 600 de miliarde de vizionări la nivel global.
Vezi și La ce riști să te expui dacă stai prea mult pe TikTok. Cazul care a adus compania în fața legii
TikTok urmărește mișcările făcute de alte platforme cu ani în urmă. Snapchat și Instagram au introdus instrumente de creație AR similare în ultimii câțiva ani, cu unele efecte care au apărut și apar pe paginile celebrităților și influencerilor. Filtrul Instagram Beauty3000, creat de designerul Johanna Jaskowska, este creditat că a declanșat, temporar, o tendință de efecte lucioase, futuristice, pe platformă.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram