Google va deveni mult mai strict! Ce plănuiește compania pentru utilizatori
Cunosc pentru libertatea sa, Google se pare că va începe să impună mai multe limitări pentru utilizatorii săi, într-un sistem pe care și Apple îl aplică de ani buni.
Ce modificări aduce Google?
Miercuri, Google a anunțat că va adopta noi modificări privind restricțiile de confidențialitate, care vor limita considerabil urmărirea utilizatorilor pe aplicațiile dezvoltate de către Android. Similar, și Apple a adoptat o asemenea politică anul trecut, care a schimbat practicile sale de publicitate ale mai multor firme, potrivit news.ro
Compania americană a transmis că dezvoltă câteva reguli noi ce vor fi axate pe confidențialitatea utilizatorului din cadrul ID-ului atribuit pentru publicitate.
ID-urile digitale ce sunt disponibile în telefoanele noastre ajută companiile de tehnologie publicitară să urmărească și să partajeze informații despre utilizatori. Prin această schimbare, companii precum Meta/Facebook va fi profund afectată de astfel de reglementări.
Similar, și modificările efectuate de Apple au lovit în mod direct Meta, care a transmis că modificările de confidențialitate pe care Apple le-a făcut vor reduce vânzările Facebook cu aproximativ 10 miliarde de dolari în acest an.
De asemenea, prin aceste modificări, 232 de miliarde de dolari din capitalizarea de piață a companiei au fost șterse, în doar o singură zi, reducând profund valoarea de piață a acesteia la o 600 de miliarde de dolari. Ca notă informativă, anul trecut, Meta valora mai mult de 1.000 de miliarde de dolari.
″Este încurajator să vedem această abordare colaborativă pe termen lung a publicităţii personalizate care protejează confidenţialitatea de la Google.
Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm în continuare cu ei şi cu industria în domeniul tehnologiei de îmbunătăţire a confidenţialităţii prin intermediul grupurilor industriale”, a declarat Graham Mudd, vicepreşedinte pentru marketing de produse, reclame şi afaceri la Facebook.
Compania americană Apple a fost profund criticată de către Meta, dar și de alte companii pentru lansarea funcției de transparență a urmăririi aplicațiilor, care ar putea reduce semnificativ capabilitățile de direcționare, limitând, așadar, agențiile de publicitate să nu mai acceseze un identificator de utilizator iPhone, așa cum este și în cazul Google.
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!