Hyundai, în parteneriat cu Meta Kongz. Prima companie de mașini care a intrat în lumea NFT
Hyundai Motor Company va deveni primul producător auto de vehicule pentru populația de rând, care, mai pe românește, nu costă cât trei apartamente, care a intrat în domeniul token-urilor digitale, cunoscute și sub numele de NFT. Organizația va lansa 30 de obiecte de colecție digitale, în ediție limitată, în colaborare cu platforma NFT „Meta Kongz”.
Producătorul sud-coreean a lansat un teaser care descrie „Universul Metamobility”. Acesta din urmă reflectă asupra eforturilor entității NFT, dezvăluite pentru prima dată la începutul acestui an.
Ce prezintă acest parteneriat pentru Hyundai
În film, gorila „Meta Kongz” conduce de la Pământ la Lună, reprezentând modul în care oportunitățile de mobilitate ar putea transcende timpul și spațiul. Filmul prezintă, de asemenea, un NFT în formă de stea căzătoare care va fi lansat în luna mai.
Pentru a sărbători debutul filmului, Hyundai Motors a emis 30 de tokene digitale. Făcând acest lucru, a devenit singurul producător auto care a intrat pe piața NFT.
„Universul Hyundai NFT va extinde experiența mărcii Hyundai, în special cu generația MZ, într-un mod complet nou, întărind și mai mult angajamentul nostru față de inovare atât în lumea reală, cât și în Metaverse. Suntem extrem de încântați să introducem „Metamobility” prin propriile noastre NFT și să începem această călătorie cu „Meta Kongz”, a declarat Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer la Hyundai.
Ferrari și Mclaren, două nume importante în piața NFT
Mărcile populare de autovehicule au emis deja NFT-uri. Cu toate acestea, aceste obiecte de colecție erau automobile de lux create virtual și vândute anumitor colecționari.
Vorbind despre producătorii de automobile renumiți care au intrat în universul NFT, merită menționați giganții Ferrari și McLaren. La sfârșitul anului 2021, marca italiană a semnat un parteneriat pe mai mulți ani cu compania de tehnologie Velas Network AG, pentru a lansa obiecte digitale de colecție pentru fanii săi.
Vezi și Prima colecție NFT românească, lansată pentru reconstrucția Ucrainei
Farhad Shagulyamov, CEO Velas, a descris Ferrari ca pe o „icoană a excelenței” și a considerat că colaborarea lor vine ca o mișcare firească. Divizia Scuderia Ferrari este cea mai de succes echipă din Formula 1, iar NFT-urile erau de așteptat să creeze un entuziasm semnificativ în rândul fanilor.
Ai un pont sau mai multe informații pe subiect, scrie-ne pe adresa pont@click.ro