Netflix face noi dezvăluiri despre un posibil abonamentul cu reclame. Putem sta liniștiți?
Netflix a transmis că nu va introduce reclame în cadrul serviciului său de streaming... deocamdată.
După confirmarea faptului că rivalul de streaming Disney+ intenționează să introducă un nou nivel de abonament cu publicitate la un cost mult mai mic, directorul financiar al Netflix, Spencer Neumann, a fost întrebat despre posibilitatea ca Netflix să facă un pas similar.
Va exista un abonament cu reclame la Netflix?
Vorbind în timpul conferinței Morgan Stanley Technology, Media & Telecom, Spencer Neumann a declarat pentru Reuters că Netflix nu intenționează să ofere un nivel de abonament la preț redus cu publicitate, dar nu poate exclude să facă acest lucru în viitor.
Neumann a mai transmis că compania s-a concentrat pe construirea ofertei sale actuale pentru clienții care doresc să vizioneze seriale și filme de calitate fără pauze comerciale.
Merită remarcat faptul că Netflix începe de la 7,99 euro pe lună, în timp ce abonamentul complet al Disney+ costă 7,99 euro pe lună.
Este posibil ca noul nivel de abonament acceptat de reclame pe care Disney+ îl va oferi în Marea Britanie, anul viitor, va scădea prețul doar pentru a se potrivi cu planuri mult mai ieftine, disponibile pe alte platforme, precum HBO Max. Dacă da, Netflix nu ar trebui să-și modifice nivelul actual de abonament.
În timp ce Disney+ încearcă să-și reducă costul lunar pentru a concura cu alți rivali de streaming, Netflix are un plan foarte diferit pentru utilizatorii săi.
Ce plănuiesc cele mai mari servicii de streaming?
Compania californiană experimentează, acum, jocuri video pentru mobil, care sunt incluse ca parte a serviciului său de abonament.
Spre deosebire de unele dintre cele mai populare jocuri pe Android și iOS, nu există micro-tranzacții sau costuri suplimentare de care să vă faceți griji.
Jocurile sunt, de asemenea, exclusiv create pentru Netflix, așa că nu puteți juca niciunul dintre aceste titluri în Apple App Store sau Google Play Store. Multe dintre titlurile deja disponibile pentru a fi redate sunt tematice în jurul unora dintre cele mai mari universuri dezvoltate de Netflix.
Lansat pentru prima dată în noiembrie, acum puteți juca Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Shooting Hoops, Card Blast și Teeter Up .
Concurența dintre serviciile de streaming devine din ce în ce mai puternică. Netflix se extinde în jocurile mobile, Disney+ s-a extins dincolo de conținutul său comercial pentru familie odată cu apariția bannerului Star și caută să scadă costurile cu un nivel de abonament susținut de reclame, iar Apple TV+ va transmite în curând meciuri de baseball fără costuri suplimentare. Între timp, Prime Video a adăugat deja streaming pentru Premier League, US Open și rugby pentru abonații săi.
Puteţi urmări ştirile Click! pe Google News, Facebook și Instagram!